Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

På jakt med Lotta o Leif

Featured Replies

Publicerat

Kollade det innan idag.

Mycket bra program :-)

Vinklat på ett lite annorlunda sätt än man är van vid :-)

• Svar 123
  • Visningar 16,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Jo nu skall GW skida efter toppfågel, gräva efter grävling o släpa fram galtarna ur granplanterningarna alldeles själv...å visa hur det går till.

• Stalkern
    Stalkern

Finns väl en anledning till att det heter ZOO. Tramisgt tramsigt tramsigt... nä reklamradio slutade jag lyssna på för länge sen.,   Alex Schulman... tja man tycker nästan synd om killen. Vem är han,

• Men när jag tänker efter.. är inte detta egentligen ganska klockrent? En del "dötid" är ju trots allt med och då kör hon ju intalade monologer kring sina egna tankar kring skeendet... Jag vet inte hur

Publicerat

Jo men det var helt klart annorlunda. Var lite osäker på henne i några minuter men efter två program gillar jag henne skarpt. Blir skoj att följa

Publicerat
  • Författare

Det var en debatt om detta program i Karlavagnen för ett tag sen. Tja ibland så undrar man. En pratade om Karma och om man skjuer nått i detta liv så blir man skjuten i nästa liv. Ska se om jag hittar inslaget.

Publicerat

Det var en debatt om detta program i Karlavagnen för ett tag sen. Tja ibland så undrar man. En pratade om Karma och om man skjuer nått i detta liv så blir man skjuten i nästa liv. Ska se om jag hittar inslaget.

Ja, jag hörde det. Du har kanske sett Stefan. :thumbsup:

Publicerat

Kan man verkligen lita på att få bli ett frilevande jaktbart villt i nästa liv bara för att man är jägare i detta? Hade jagtrott på det hade det känts oerhört positivt...

Publicerat

Då lär man bli full av kulhål i nästa liv.

men jag tyckte annars att detta var vinklat mycket bra, tror denna film kommer att få folk att förstå jakt lite mer.

Publicerat

Hörde på Mix Megapol i torsdags morse.. De har olika fasta gäster i veckorna och på torsdagar är det en idiot som jag för mitt liv inte kan förstå hur kan kan vara "känd" osv.. Alex Shoulman (?).. Kräks på idioten, måste dra det helt kort.

En morgon för något år sen lyssnade jag på deras morgonprogram. Oftast jävligt bra faktiskt men denna morgon vände sig magen ut och in. Alex berättade om ett kul "skämt" han och ngn polare hade roat sig med i sena tonåren..18-20 år så där. De hade skrivit vykort till varandra med olika hälsningar men skippat att frankera. Visade sig att brevbäraren faktiskt förmedlade vykorten trots att porto saknades. Då började de skiva mer och mer kränkande tillmälen om brevbäraren och hade otroligt roligt åt att vykorten tidvis faktiskt fortfarande kom fram! Det var inga snälla grejer de skrev om jag säger så.. Tillslut var de så grova i språket så det liknade ingenting och DÅ upphörde brevbäraren att distribuera posten.. Det var alltså någon person som var genuint jävla snäll och gjorde något utöver det vanlig, var vänlig, som de drev hejdlöst med. Och där sitter detta jävla as till människa så som fysiologiskt vuxen och skrattar åt detta och tycker det var ett jättekul skämt! Det bittra var att Anders Timell tyckte det var lika kul han men tja han är ju mentalt retarderad i vissa stycken så det är väl inte så konstigt. 

Han vart hastigt och lustigt mitt hatobjekt nr 1 i media.

Denne idiot, för att då återgå till ämnet, kräktes om Svts program om Lotta. Det var hyggligt obegripligt som vanligt, jakten var ok, skjuta djur bla bla bla var ok. MEN så var han ju tvungen att vara elak och ful, odla sin image, så felet Lotta gjorde som i princip skulle motivera avrättning var att hon pratade om jakten och sin upplevelse. Därmed var hon kass och hon hade ju alltid varit så bra och gjort så bra grejer men nu hade hon pissat på hela sin historiska produktion bla bla bla.

Sicken jävla idiot!

Så nu är Mix Morgonzoo inte bra på torsdagar längre  :tongue:

Publicerat

Se där ja! Dom två råkar toppa min lista också med retarderade muppar.

/Lars.

Publicerat

Alex Schulman... Är det han med hästbettet?

Publicerat

Alex har varit mitt hat objekt i flera år, på torsdagarna lyssnar jag aldrig på Mix längre, så fort jag hör hans röst vill jag bara kräkas. Förstår inte hur man kan bli poppis och känd på att vara elak, stort fel i samhället.. :sad: Inte första gången han beter sig som en idiot i media...

Publicerat

såg de två första avsnitten precis och det var precis så bra som jag hade hoppats.

Publicerat

Kan man verkligen lita på att få bli ett frilevande jaktbart villt i nästa liv bara för att man är jägare i detta? Hade jagtrott på det hade det känts oerhört positivt...

Vill man leva ett långt liv kan man dessutom hopas på att bli varg....:lol:

mvh/Urban

Publicerat

3:an ute idag....var visst bestämt Jaktledaren på ÖrjanTs mark som klädde henne....mycket bra program för övrigt. Kul med perspektiv!

iPad Tapatalk HD

Publicerat

såg avsnitt 3  ,,bra program :thumbsup:

Publicerat

var hittar du trean?

Publicerat

tack!, kollar nu!

Publicerat

lika bra som innan!

vill kanske ha lite matlagning på and nu!

Publicerat

Nä, finns nog med matprogram.

Jaga genom hela programmet

//

Stavar som en kråka även utan Iphonen..

Publicerat

Hörde henne prata om jakt på radion nyss, bland annat att man inte ska skjuta fler djur än man kan äta upp. Blir nog ingen predatorjakt där inte.

Försök säga det till en varg eller ett lo... :(

Publicerat

"nu ere inte så att vi står här å förstör levande pilsner utan du har väl fyllt vatten på tomburkar va?" haha vilken citatmaskin GW är. :D

Han verkar dock inte vara lika bra som skytteinstruktör:

2VSkLD3.jpg

Hoppas Lotta fixa anläggning innan det är dags för älgstudsaren...

Programmet verkar väl ok, hade gärna sett längre avsnitt än 12 minuter dock.

Prospect i halmåneklubben!

Snart får hon bära märket också... :P

Publicerat

Alex ja, denna vandrande företrädare för genpoolens grunda del, har jag i ett tidigare liv sett till att skicka ut från krogen fler gånger än vad jag vill låtsas om, alla era åsikter, uppfattningar, farhågor med mera kan bekräftas, även efter att mannen skaffat barn är han ett talande kloakrör för bruket av preventivmedel.

Bekymret att närma sig en sådan individ är att det väldigt fort blir på hans nivå och där är han ju mästare, det enklaste är att bojkotta, bortse från och ignorera, till slut upphör han att noteras. /Christian