Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

På jakt med Lotta o Leif

Featured Replies

Publicerat

Ja det här programmet är mycket välkommet, avsnitt efter avsnitt är bra. Finns egentligen inget som helst att klaga på. Verkligen kul att se nått annat än reklamnedlusade produktplaceringsfilmer som actionfilmen vildsvinsfeber. 

Tack för tv-licens återbäringen svt  :thumbsup:

• Svar 123
  • Visningar 16,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Jo nu skall GW skida efter toppfågel, gräva efter grävling o släpa fram galtarna ur granplanterningarna alldeles själv...å visa hur det går till.

• Stalkern
    Stalkern

Finns väl en anledning till att det heter ZOO. Tramisgt tramsigt tramsigt... nä reklamradio slutade jag lyssna på för länge sen.,   Alex Schulman... tja man tycker nästan synd om killen. Vem är han,

• Men när jag tänker efter.. är inte detta egentligen ganska klockrent? En del "dötid" är ju trots allt med och då kör hon ju intalade monologer kring sina egna tankar kring skeendet... Jag vet inte hur

Publicerat
  • Författare

Ska se det nu :D

Publicerat
  • Författare

Som sagt återigen en mycket bra avsnitt.

Publicerat

Var det någon mer än jag som kände pulsen stiga när hon hade hjorten i siktet?

Publicerat

Var det någon mer än jag som kände pulsen stiga när hon hade hjorten i siktet?

någon mer än jag som reagerade över att en nybakad jägare tar stöd på en axel och skjuter på en hjort som ser ut att vara 250 meter bort? :)

jag betvivlar starkt att så var fallet men jag tycker nog att de borde försökt vinkla det något annorlunda ... 

Publicerat

någon mer än jag som reagerade över att en nybakad jägare tar stöd på en axel och skjuter på en hjort som ser ut att vara 250 meter bort? :)

jag betvivlar starkt att så var fallet men jag tycker nog att de borde försökt vinkla det något annorlunda ... 

Tanken slog mig också faktiskt - tror dock inte Indianen låtit Lotta skjuta på hjort på sådant avstånd från axeln, eller ens med bättre stöd för den delen. Såg om sekvensen några gånger och det ser ut att vara långt håll men det är nog inte så farligt långt egentligen. Oavsett är inte stöd mot annans axel bland de bättre skjutstöden jag letar efter, då föredrar jag knästående alla dagar i veckan om det inte går att lägga sig ned.

Ska bli spännande att se fortsättningen. Kommer nog att klargöra våra funderingar :happy:

/M

Publicerat

Jag undrar mest över hur GW lyckades ta sig upp i ett av jakttornen i ett avsnitt. Kan inte varit lätt med den höften och magen....

Publicerat

Jag undrar mest över hur GW lyckades ta sig upp i ett av jakttornen i ett avsnitt. Kan inte varit lätt med den höften och magen....

Mer överraskad att han lever fortfarande farbrorn, för mer än 10år på en jakt kom han på att han glömt kikarn vid bilen och "sprang" tillbax för att hämta. Tror jag varken förr eller senare hört nåt levande låta så.
Publicerat

Tycker det är ett suveränt program, det skulle dock kunnat vara lite längre avsnitt, GW är en kul bifigur som kläcker ur sig oneliners då och då, men det roliga är ju att se utvecklingen hos Lotta!

Publicerat

Hipshot - vill förtydliga att jag inte tror det är fake utan olyckligt filmat om något.

Publicerat

Tror inte knästående var möjligt pga riset som fanns mellan dem och doven. Och dessutom påpekar Hippen en viktig sak. Har hon inte tränat knästående skall hon låta bli.

• 2 weeks later...
Publicerat
  • Författare

Såg nyss senaste avsnittet kommer ett nytt i morgon

Publicerat

Tipsat två ickejägare på jobbet om denna serie och de har kollat med sina fruar. En av gossarna tackade mig idag för tipset då både han och frun fastnat för serien.

En lugn och sansad version av jakt blandat med funderingar och som bonus lite roligt snack från GW.

Hoppas serien kommer sändas på en bra tid när den sänds på TV i höst då den förmodligen kan ge fler jaktvänliga tankar hos befolkningen.

Nackdelen är det andra redan påpekat, alldeles för korta avsnitt!

Publicerat

kanon, älskar marknadsvärdet i filmen! eller politikvärdet!

mer jakt till folket!

Publicerat

Gött, då blir det en öl och GW ikväll!

Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Var ju lite vemodigt att se det sista avsnittet.

Publicerat

Vemod var ordet! Det har sagts mycket gott om programmet. Jag kan mest bara instämma. Inhwans kunnighet i all ära, men det är hans inställning och respekt som har gjort störst intryck på mig. Samtliga medverkande är goda representanter för jakt i Sverige.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

• 1 month later...
Publicerat

:thumbsup:

Publicerat

Helt klart!

telefonskrivet

Publicerat

Röstat ! :)