Publicerat Maj 16, 201412 yr Ja det här programmet är mycket välkommet, avsnitt efter avsnitt är bra. Finns egentligen inget som helst att klaga på. Verkligen kul att se nått annat än reklamnedlusade produktplaceringsfilmer som actionfilmen vildsvinsfeber. Tack för tv-licens återbäringen svt
Publicerat Maj 21, 201412 yr Detta är en populär post. Avsnitt 5 ute nu.....bra det med! iPad Tapatalk HD
Publicerat Maj 22, 201412 yr Var det någon mer än jag som kände pulsen stiga när hon hade hjorten i siktet?
Publicerat Maj 22, 201412 yr Var det någon mer än jag som kände pulsen stiga när hon hade hjorten i siktet? någon mer än jag som reagerade över att en nybakad jägare tar stöd på en axel och skjuter på en hjort som ser ut att vara 250 meter bort? jag betvivlar starkt att så var fallet men jag tycker nog att de borde försökt vinkla det något annorlunda ...
Publicerat Maj 22, 201412 yr någon mer än jag som reagerade över att en nybakad jägare tar stöd på en axel och skjuter på en hjort som ser ut att vara 250 meter bort? jag betvivlar starkt att så var fallet men jag tycker nog att de borde försökt vinkla det något annorlunda ... Tanken slog mig också faktiskt - tror dock inte Indianen låtit Lotta skjuta på hjort på sådant avstånd från axeln, eller ens med bättre stöd för den delen. Såg om sekvensen några gånger och det ser ut att vara långt håll men det är nog inte så farligt långt egentligen. Oavsett är inte stöd mot annans axel bland de bättre skjutstöden jag letar efter, då föredrar jag knästående alla dagar i veckan om det inte går att lägga sig ned. Ska bli spännande att se fortsättningen. Kommer nog att klargöra våra funderingar /M
Publicerat Maj 22, 201412 yr Jag undrar mest över hur GW lyckades ta sig upp i ett av jakttornen i ett avsnitt. Kan inte varit lätt med den höften och magen....
Publicerat Maj 22, 201412 yr Detta är en populär post. Jag undrar mest över hur GW lyckades ta sig upp i ett av jakttornen i ett avsnitt. Kan inte varit lätt med den höften och magen.... du har uppenbarligen alldeles för lite erfarenhet av riktig gubbjakt
Publicerat Maj 22, 201412 yr Detta är en populär post. Jag gillar verkligen hennes kommentar i trailern inför nästa vecka. Från att ha varit väldigt fundersam osv så säger hon plötsligt' - Jag skulle vilja skjuta så mycket kött som jag äter. Hennes kroppsspråk och ansiktsutryck och betoningen när hon säger det är så totalt från hjärtat. Helt fantastiskt i mina ögon!
Publicerat Maj 22, 201412 yr Jag undrar mest över hur GW lyckades ta sig upp i ett av jakttornen i ett avsnitt. Kan inte varit lätt med den höften och magen....Mer överraskad att han lever fortfarande farbrorn, för mer än 10år på en jakt kom han på att han glömt kikarn vid bilen och "sprang" tillbax för att hämta. Tror jag varken förr eller senare hört nåt levande låta så.
Publicerat Maj 22, 201412 yr Tycker det är ett suveränt program, det skulle dock kunnat vara lite längre avsnitt, GW är en kul bifigur som kläcker ur sig oneliners då och då, men det roliga är ju att se utvecklingen hos Lotta!
Publicerat Maj 23, 201412 yr Detta är en populär post. Oavsett om det är fejk eller ej så hanterar hon skottet mot doven jävligt bra.. Axelstödet lämnar en del iövrigt att önska men jag förmodar att hållet var riktigt bra annars duger det inte. Och visst är knästående bättre alla dagar i veckan.. givet att tränat det, tvivlar på att Lotta gjort det. Inställer oavsett, förjävla bra avsnitt och riktigt spännande faktiskt!
Publicerat Maj 23, 201412 yr Hipshot - vill förtydliga att jag inte tror det är fake utan olyckligt filmat om något.
Publicerat Maj 23, 201412 yr Tror inte knästående var möjligt pga riset som fanns mellan dem och doven. Och dessutom påpekar Hippen en viktig sak. Har hon inte tränat knästående skall hon låta bli.
Publicerat Juni 3, 201412 yr Tipsat två ickejägare på jobbet om denna serie och de har kollat med sina fruar. En av gossarna tackade mig idag för tipset då både han och frun fastnat för serien. En lugn och sansad version av jakt blandat med funderingar och som bonus lite roligt snack från GW. Hoppas serien kommer sändas på en bra tid när den sänds på TV i höst då den förmodligen kan ge fler jaktvänliga tankar hos befolkningen. Nackdelen är det andra redan påpekat, alldeles för korta avsnitt!
Publicerat Juni 3, 201412 yr kanon, älskar marknadsvärdet i filmen! eller politikvärdet! mer jakt till folket!
Publicerat Juni 5, 201412 yr Gött, då blir det en öl och GW ikväll! Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk
Publicerat Juni 7, 201412 yr Vemod var ordet! Det har sagts mycket gott om programmet. Jag kan mest bara instämma. Inhwans kunnighet i all ära, men det är hans inställning och respekt som har gjort störst intryck på mig. Samtliga medverkande är goda representanter för jakt i Sverige. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Augusti 2, 201412 yr Gå in och rösta, de är helt klart värda priset, kristallen http://www.svt.se/kristallen/las-om-tv-programmen