Publicerat Augusti 3, 201412 yr Åsså blev det en röst på milfen Jill också.Hahahahahahahaha xDxDxD Nu har man oxå fått lagt en röst
Publicerat Augusti 5, 201412 yr Fans en länk här ovan, men här är den igen...http://www.svt.se/kristallen/las-om-tv-programmen
Publicerat Augusti 5, 201412 yr Röstat o klart. Även Jill fick en röst. Det var hon väl värd efter programmen i staterna. Vill ju ha ett nytt avsnitt med Leif varje vecka nu :/
Publicerat November 10, 201411 yr Har sträckkollat sju avsnitt på SVTPLAY nu, Fan!!! Vad det var bra Är faktiskt lite avundsjuk på Lotta men absolut inte missundsam.
Publicerat November 11, 201411 yr Faktiskt bra program. Bra resonemang, etiktänk och eftertanke i diskusion. Bland de bättre jaktprogram som visats i svt kan jag tycka. Jag tror dessutom att jag verkligen gillar den där store killens funderingar. 1/4-delskillen som står för det jakatliga är också kanon. Representabelt att visa i tv tycker jag.
Publicerat November 11, 201411 yr Jag som går jägarexamen nu sträckkollade också för någon v sedan. Inhwan blev min nya idol och någonstans hoppas man på att de får något pris för programmet på någon gala och att det då visar sig att Inhwan och Lotta är dödsförälskade och att Leif skall var bestman på deras bröllop på den pampiga gården och med bara vilt på menyn. Tänker jag jägarmässigt nu eller är det mer Hollywood takter som fångat min själ?