Publicerat Februari 14, 201412 yr Detta är en populär post. http://www.jaktojagare.se/aktuellt/eu-jagare-kritiserar-malmstrom#.Uvyo83Rb44o.facebook
Publicerat Februari 14, 201412 yr Detta är en populär post. Den organiserade brottsligheten är så omfattande på vissa håll i europa att den på allvar är ett hot mot demokratin. Så även den illegala vapenhandeln. Men det är som att Malmström o co lever i en annan värld. Hur kan man svälja dessa kameler och istället sila mygg. Det faller ett löjlighets skimmer över hela eu-projektet....
Publicerat Februari 14, 201412 yr Detta är en populär post. Finns det en gud så hoppas jag han ser till att hela unionen brakar ihop. Skickat från min ST27i via Tapatalk 2
Publicerat Februari 14, 201412 yr Detta är en populär post. Historiskt sett, har det funnits något positivt med stora unioner???
Publicerat Februari 14, 201412 yr Detta är en populär post. Ju mer tokigheter som kommer från Eu håll så är jag mycket glad att jag röstade nej. Sen verkar som att FP drar till sig jakthatare.