Publicerat Februari 15, 201412 yr Finns möjligheten att kopiera vapenskåpsnyckel, eller är detta förbjudet? Tappat bort....fel, förlagt en av mina. Känns lite darrigt att bara ha en kopia.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Finns möjligheten att kopiera vapenskåpsnyckel, eller är detta förbjudet? Tappat bort....fel, förlagt en av mina. Känns lite darrigt att bara ha en kopia. En låssmed. Jag har fått göra det men dyrt var det. >500 kr. Specialstål tror jag det var.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Beror på vad för skåp och lås det är, många är kopieringskyddade. Har du ett nyare Nor-yx kan du beställa en ny låssats med två nycklar för en liten sant och koda om nuvarande lås! Deras nycklar är kopieringsskyddade som sagt...
Publicerat Februari 15, 201412 yr Sitter i samma sits, har ett lite äldre enoc-1500 skåp. Sent from my GT-I9210 using Tapatalk
Publicerat Februari 15, 201412 yr Ts det är en av anledningarna till att jag har kodlås nu mer Men till det andra skåpet fick jag nyckel kopierad av en låssmed. Det var ett Nor-lyx skåp inköpt -94 inga problem.
Publicerat Februari 15, 201412 yr För att göra det till mitt skåp kostade kopia 1100:-, nya nyckla 900:- (som passar låset) men en ny kista men två nycklar 700:-. Senare så kom gamla nyckeln fram, så vill någon ha en kista (lås) med två nycklar för 700 ink frakt så har jag en över
Publicerat Februari 15, 201412 yr Ska leta fram uppgifterna för smeden i Högsta som öppnade ett trasigt skåp åt mig, han var dubbelcertifierad och hade all utrustning som behövs för säkerhetsskåp. Med all menar jag också all, dessutom väldigt kunnig i det han pysslade med.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Jag har ett Järnia skåp tillverkat av HÖÖR Plåt o det var då inga restriktioner om kopiering av nyckel. Inköpt -91.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Sitter även jag i den sitsen!! Jag vet att nyckel nr 2 är väl gömd för jag kan inte minnas sista stället som jag gömde den på och inte har jag träffat på den av misstag heller
Publicerat Februari 15, 201412 yr Kopierade nyckeln till ett Norlyx 8SS hos den lokale sko- och nyckelnasaren på torget. En hundring. Fungerar perfekt.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Du har väl alltid nyckeln på en nyckelring med kedja som är fastkedjad i ädlare delar utav kroppen?
Publicerat Februari 15, 201412 yr "fas 6490" jag tror att det är standardiserade mått på låskistorna.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Zugil skåpen är svindyra att göra nyckel till. 1000:- eller mer. Norlyx kostade hälften.. // Stavar som en kråka även utan Iphonen..
Publicerat Februari 15, 201412 yr Författare Zugil skåpen är svindyra att göra nyckel till. 1000:- eller mer. Norlyx kostade hälften.. // Stavar som en kråka även utan Iphonen.. Perfekt Funderar på att skaffa ett kompletterande litet skåp för f.u.g. med kodlås.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Jag hoppade över att göra den nyckeln. X frun som skulle behålla det skåpet...!!! // Stavar som en kråka även utan Iphonen..
Publicerat Februari 15, 201412 yr Kopierade nyckeln till ett Norlyx 8SS hos den lokale sko- och nyckelnasaren på torget. En hundring. Fungerar perfekt. Shit! Jag fick bet. 550 kr tror jag att det var eftersom att det var en säkerhetsnyckel.
Publicerat Februari 15, 201412 yr Jag kan kolla med jäntan i veckan, hon går som lärling hos en smed...... Jag slår en pling om det löser sig! Skickas från min iPad via Tapatalk
Publicerat Februari 16, 201412 yr Shit! Jag fick bet. 550 kr tror jag att det var eftersom att det var en säkerhetsnyckel. Han som skulle göra min sa att det berodde på vad ämnet kostade, och det varierar kraftigt.
Publicerat Februari 16, 201412 yr Han som skulle göra min sa att det berodde på vad ämnet kostade, och det varierar kraftigt. Ja, det gör det säkert. Jag var på XL-bygg Kalix för där har vi ända låssmeden i Kalix.