Publicerat Februari 16, 201412 yr Du kan alltid köra Windows i Mac om du vill via virtual Box. Då gör du en windowainstallation som du kör parallellt med mac OS och det funkar klockrent. Se till att ha 8GB i ramminne
Publicerat Februari 17, 201412 yr Det finns även ett program som gör att man kan installera ql direkt i os x. Jag har det på min dator hemma, men jag har glömt vad programmet heter, ska försöka återkomma i kväll om ingen hinner före.
Publicerat Februari 17, 201412 yr Författare Det finns även ett program som gör att man kan installera ql direkt i os x. Jag har det på min dator hemma, men jag har glömt vad programmet heter, ska försöka återkomma i kväll om ingen hinner före.det vore grejt!
Publicerat Februari 20, 201412 yr Jag vet inte riktigt, det var några (kanske lite mer än några) år sedan jag testade saker. Men de har en flik som heter what runs, och de menar att office funkar. Jag skulle kanske inte köpa windows program om det går att välja mac, utan mer om jag inte har någon annan utväg. Men det kanske finns någon som har mer erfarenhet, och du kan säkert hitta något om du söker på dina specifika program.
Publicerat Februari 20, 201412 yr Författare Quick load, ett program som hjälper en att se ungefära laddvikter när man handladdar, helt nödvändig pryl!
Publicerat Februari 20, 201412 yr Quick load, ett program som hjälper en att se ungefära laddvikter när man handladdar, helt nödvändig pryl! Ah, då är jag med på noterna. Den skulle man ha. :-)
Publicerat Februari 20, 201412 yr Författare Du kan låna min o installera o testa om du kommer förbi, men säg inget till nån annan!
Publicerat Februari 22, 201412 yr Jag kör själv Virtual Box med win 7, funkar finten jag misstänker art wine kan funka, då slipper man m$
Publicerat Februari 22, 201412 yr Författare Crossover låg på ca 380 kr, så funkar det så är det inget snack. Jo sen har jag officer till Mac.
Publicerat Mars 19, 201412 yr Författare Jag testade crossover men det verkar inte villja funka,,, ev eller troligen för jag fattar nada. nu har jag bara crossover på test och har mailat dem om problemet men inte fått nått svar. hur har ni gjort, ni som har mac?
Publicerat Mars 19, 201412 yr Virtual box och rullar en Win 7 maskin i den. Det fungerar bra och är dessutom gratis :-)
Publicerat Mars 19, 201412 yr Jag kan tyvärr inte vara till någon hjälp, för för mig fungerade det utan handpåläggning.
Publicerat Mars 19, 201412 yr Författare JoPe funkade det bara att köpa Crossover installera och starta ql? Inget annat program typ Adobe?
Publicerat Mars 19, 201412 yr Författare JoPe funkade det bara att köpa Crossover installera och starta ql?
Publicerat Mars 19, 201412 yr Jag kan inte komma ihåg eller se att jag gjort något. Det är ql 3.2 (flera år gammal version) crossover 9.0.1 på OS X 10.6.8