Publicerat Februari 19, 201412 yr Lundhs dök ju upp rätt fort, men skulle vilja ha lite mer att gå på och den modell jag har i huvudet hittar jag inte, har idag varit och letat tillverkare på den men hittar den inte, nu skulle en bild kanske hjälpt till men som vanligt så glömde jag ett foto, då jag egentligen trodde att det skulle gå lite lättare att hitta fler tillverkare på nätet. Här kanske det finns någon som sitter på just den informationen, det rör sig om 25-30st och ska kunna hålla en hund i schäfer storlek, golvvärme och element, öppningsbar i framkant på åtminstone 23st resten öppningsbara i bakkant. Någon som har tips? och det är inte bilen jag menar
Publicerat Februari 19, 201412 yr Med den mängden samt din kravspec är det kanske ide att ta in offert av nåt vanligt byggföretag. Har inte tid själv, men vill du kan jag förmedla en kontakt. Han har själv ett gäng hundar, så jag tror inte ni får svårt att komma överens. Gissar att det blir den billigaste lösningen, där allt dessutom uppfyller din kravspec. /Urban
Publicerat Februari 19, 201412 yr instämmer med urban kontakta vanlig byggfirma ist blir nog billigare och troligare att du får exakt som du vill ha det
Publicerat Februari 19, 201412 yr Även jag håller med de övriga! Jag har en koja från Lundhs men måste säga att de är långt från prisvärda...
Publicerat Februari 19, 201412 yr Borde inte jaktlågan kunna göra lämpliga kojor åt,er? Skickas från min iPad via Tapatalk