Publicerat Februari 23, 201412 yr Tjena! Ska köpa min första hagelbrakare inom snar framtid. Har gått och tittat på lite olika bössor i olika prisklasser så som husqvarna, mirouko, beretta osv. Fick nu ett erbjudande att köpa en beretta s57 för 4000 kronor. Har sett att normalt ska dessa bössor ligga där i pris och nu undrar jag om det är någon som äger en sådan här bössa? Något som är kass med den? Är priset rätt? Ska användas till en del bana, lite sträckjakt på änder och någon har- och rävjakt.
Publicerat Februari 23, 201412 yr Ett klokt val! En helt ok bössa, men prova att pruta lite på priset,skadar aldrig!! Kolla borrningen, kan vara ganska trångborrad, brukar kunna ge lite kassa träffbilder om du skjuter stål, vilket är brukligt på bana. Är inga problem att lämna in och få den öppnad om du nu vill det.
Publicerat Februari 23, 201412 yr Författare Ett klokt val! En helt ok bössa, men prova att pruta lite på priset,skadar aldrig!! Kolla borrningen, kan vara ganska trångborrad, brukar kunna ge lite kassa träffbilder om du skjuter stål, vilket är brukligt på bana. Är inga problem att lämna in och få den öppnad om du nu vill det. Nej ska se om jag får ner den lite i pris och hur skicket är!