Publicerat Februari 25, 201412 yr Jag är inne på att köpa en Krico i kaliber 22wmr någon som har någon erfarenhet av en sådan bössa?
Publicerat Februari 25, 201412 yr Har en krico 300 i den calibern.. Tycker den går bra på 80 meter...skjuter 3 skott i en märklapp.. Vad är den för storlek 1x1 cm... Har inte jagat med den än ....så där kan jag inte säga så mycket än.
Publicerat Februari 25, 201412 yr har en med, roligaste bössan ja har sjukt nöjd, skjuter väldigt bra!
Publicerat Februari 25, 201412 yr Brukar skjuta bra, grymt fint tryck och slutstycksgång som.. jag vet inte vad. Om ngt strular så är det sannolikt att bössan klickar till och från men långt i från alla.
Publicerat Februari 25, 201412 yr "Spontanköpte" mer eller mindre en Krico 22 wmr... ganska besviken faktiskt. Hade väl för höga förväntningar? Vad vet jag... Att geväret är lätt i kombination med att trycket är, i min smak, för tungt gör att jag, som bössan är nu, skjuter ganska så jävla dåligt med den. Jag tror då att detta är orsaken i alla fall. Annars har Kricon inte strulat på något annat sätt och slutstycket är väl så bra som det möjligen kan vara... Funderar på om man ska försöka lämna in den för att göra trycket lättare, om det nu är någon idé...