Publicerat Mars 3, 201412 yr Har en sådan som jag tänkt sälja alt byta in. Har redan en B25 superposed med extra pipset så den blir överflödig. Vad är en sådan värd? Inte ofta man ser dem till salu därav min undran. I ok begagnat skick. Gjord i Belgien - 73. Originalkartong och instruktionsbok finns. Kan hända att den blir kvar om någon vän vill följa med och övningsskjuta lite på banan men alltid bra och veta.
Publicerat Mars 3, 201412 yr De är förvånande billiga, de brukar säljas som "Liege-bock" eftersom de strikt sett inte är en Browning - det var FNs försök att göra en low cost B25 i Belgien, men det floppade och Miroku tog över den nischen. /T
Publicerat Mars 3, 201412 yr Författare Ok tack för svaret! Kan man tänka sig runt 5000 kr eller är det för mycket?
Publicerat Mars 3, 201412 yr Ok tack för svaret! Kan man tänka sig runt 5000 kr eller är det för mycket? Det kan vara vettigt helt klart om skicket är okej. Vissa kommer säkert tycka både den kan vara värd någon tusing mer och någon att den borde ligga runt 3-4kkr. Hade jag varit ute efter en hade jag kunnat tänka mig att betala 5 helt klart om den var i vettigt skick. Mvh
Publicerat Mars 3, 201412 yr Författare Alltid svårt att veta priset. Tack! Skall ta mig en funderare, kan hända att den åker ut på "säljes"... :-)