Publicerat Mars 3, 201412 yr Bara jag som inte kan komma in på jaktsidan via datorn? Möts bara av Error 503: Service temporarily unavailable. Har varit så ett par dagar. Kör Mac och Chrome (även testat Firefox - samma resultat).
Publicerat Mars 3, 201412 yr Tyder på att din dator har blivit bannad...PM'a mig ditt IP-nummer så kan jag kolla senare. //Niclas
Publicerat Mars 9, 201412 yr Hur går det med det där problemet? Jag har samma problem och kör också Mac.
Publicerat Mars 9, 201412 yr Det är inget "Problem" det är en funktion som jag lagt in för att skydda forumet! De/Ni som får Error 503: Service temporarily unavailable har en del att göra...Ni måste kontrollera/rensa era datoret på Virus/Malware. Om ni PM'ar det IP som blivit bannat så kan jag ta bort det när ni rensat klart. //Niclas Lundin
Publicerat Mars 9, 201412 yr Är det inte bättre att dom med bannat IP kommer till en infosida ex: Ditt Ip har blivit bannat ex:för bla,bla vg kontakta webbmaster mail@domain.com Nej, det är inte bättre eftersom man inte vill förklara för en angripare varför hans attackvektor spärrats. På samma sätt som man inte säger att lösenordet var fel, utan att dina inloggningsuppgifter är fel.
Publicerat Mars 9, 201412 yr Vid de två första försöken att logga in så får man information om vad som är fel.Vid det tredje och alla efterkommande så får man bara, Error 503: Service temporarily unavailable //Niclas
Publicerat Mars 30, 201412 yr Det står i KLARTEXT de 2 första gångerna, så läser man bara så... Först 3dje gången får man en 503a //Niclas Lundin
Publicerat Mars 31, 201412 yr Bara jag som inte kan komma in på jaktsidan via datorn? Möts bara av Error 503: Service temporarily unavailable. Har varit så ett par dagar. Kör Mac och Chrome (även testat Firefox - samma resultat).Nej, du är inte ensam. Jag har samma problem.Jag kör Crhom o har även provat med Firefox o det är samma problem. Jag har inte provat explore ännu.
Publicerat Mars 31, 201412 yr Det står i KLARTEXT de 2 första gångerna, så läser man bara så... Först 3dje gången får man en 503a //Niclas Lundin Jag har gjort virussök o hittar inga virus el. något annat.Vad ska jag gör då Niclas?