Publicerat September 22, 200619 yr Nu har storken landat med en Borderterrier som skall hamna i Kungsbacka om ca 8 veckor. Det är den första Borderterriern som vi köpt och det skall bli jädrigt spännande om nått år när vi börjar träna den i gryten. Kanske inte är den mest ultimata grythunden men jag blev väldigt fötjust i rasen och uppfödaren.. ;
Publicerat September 22, 200619 yr Nu har storken landat med en Borderterrier som skall hamna i Kungsbacka om ca 8 veckor.Det är den första Borderterriern som vi köpt och det skall bli jädrigt spännande om nått år när vi börjar träna den i gryten. Kanske inte är den mest ultimata grythunden men jag blev väldigt fötjust i rasen och uppfödaren.. ; är det bröllops klockor jag hör?! ;DVi söker för fullt efter valp här uppe..har några trådar att nysta i...snart så..
Publicerat September 22, 200619 yr japp detta kommer rädda många jakttillfällen detta året iallafall ;)