Publicerat Mars 6, 201412 yr Så här vid 12 års ålder tycker min gråhund att det är "tvonget (?) " att äta och äta på allt som naturen har att erbjuda. Som yngre "fröken" så lockade inte skit och annat ....tja,skit ett dugg, men ju äldre hon har blivit desto mer snusk i skogen ska det ätas . Det är ett evigt kollande och tillrättavisande. Hjälper det??? Inte ett förbannade dugg. Mina andra hundar har bara varit lite småsnuskiga i hög ålder. Egen erfarenhet???
Publicerat Mars 6, 201412 yr Hur fasen skall det sluta för min 10 månaders vorsteh om det blir värre när de blir äldre? Hon är ju ett riktigt bajskäkaräckel redan nu...
Publicerat Mars 6, 201412 yr Författare Hur fasen skall det sluta för min 10 månaders vorsteh om det blir värre när de blir äldre? Hon är ju ett riktigt bajskäkaräckel redan nu... Valpar/unghundar har också en tendes att provsmaka på "godsaker". Jag hoppas inte det eskalerar i takt med henne ålder. Det kan bli rent äckigt. Är hon en "pusshund"???
Publicerat Mars 6, 201412 yr Författare OOOOOOJA har en basset som blitt en riktig gormand Detta eeeeviga letade efter tilltugg. Suck!!!
Publicerat Mars 6, 201412 yr Vänta bara till våren när dikalvarna kommer ut, deras vita mjölkskitar ligger där och lockar som små brieostar.