Publicerat Mars 9, 201412 yr Va ute nu i helgen och pangade lite för skoj skull på tex golfbollar men vilken besvikelse.. Golfbollarna går ju för fan inte isönder det blir bara ett litet svart ingångs märke och några flisor på baksidan trodde att dom skulle försvinna efter att man träffat dom med en kula mitt i ifrån min 30-06 men roligt va det att panga iaf... Vad brukar ni panga på bara för att roa er när ni e på det humöret?
Publicerat Mars 10, 201412 yr Va ute nu i helgen och pangade lite för skoj skull på tex golfbollar men vilken besvikelse.. Golfbollarna går ju för fan inte isönder det blir bara ett litet svart ingångs märke och några flisor på baksidan trodde att dom skulle försvinna efter att man träffat dom med en kula mitt i ifrån min 30-06 men roligt va det att panga iaf... Vad brukar ni panga på bara för att roa er när ni e på det humöret? Lerduva, pappfigurer av allehanda vilt ..vattenmelon med hagel..det är skoj
Publicerat Mars 10, 201412 yr Författare Kråkor..;-) Jo det hade varit kul att panga lite kråkor men har inte någon bra mark till det direkt så du får gärna bjuda med mig någon gång ;-)
Publicerat Mars 10, 201412 yr Författare Lerduva, pappfigurer av allehanda vilt ..vattenmelon med hagel..det är skoj Det får man kanske testa till sommaren när man ska göra fruktsallad
Publicerat April 27, 201412 yr Köp billig lättöl i 33cl burkar på lidel, ställ upp, skjut, drick En bra harang! Men du får inte drick för enns du kommit hem och ställt bössan oladdad i vapenskåpet