Publicerat September 24, 200619 yr Jag tänkte att ni ska få se lite kul bilder på Agnes i högform, håll tillgodo...
Publicerat September 24, 200619 yr Författare Denna dag hade hon en makalös dag som tillslut resulterade i 4 skjutna järpar, en mycket bra start på hennes jakt. Det är hennes första vilt som faller för henne. 8)
Publicerat September 24, 200619 yr Författare Sedan är det ju spännande att vara med då husse rensar pippi.
Publicerat September 25, 200619 yr Underbara bilder på din Agnes!! Verkligen fin tik. Såna här bilder är ju kul att se, fler sådana! Här är bild på en av våra taxar , Mårten, (tillsammans med en kompis). Ser ut som att han och Agnes har ett och annat gemensamt, aldrig mer än en tass i marken ;D
Publicerat September 25, 200619 yr Verkar vara gott gry i Agnes och hon kommer med all säkerhet bli en god jaktkamrat i framtiden Fina bilder
Publicerat September 25, 200619 yr Fina bilder på en grann hund av en trevlig ras. Nästan lika fin som min ;D ;D Ska bli spännande att följa henne här på jaktsidan. Mats
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.