Publicerat Mars 17, 201412 yr Ung tysk hane (reck) borta i trakterna runt Råby Rekarne Eskilstuna. http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=41&t=180357&p=2121474#p2121474
Publicerat Mars 17, 201412 yr Hoppas den kommer fram vet hur det är att stå med kopplet tomt i ena änden.....
Publicerat Mars 28, 201412 yr Författare Johan såg du den hanen som var tillsalu på blocket? Inte speciellt lik din men jag kom ändå att tänka på dig och reck. Hls Rickard
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.