Publicerat Mars 17, 201412 yr Ja måste bara fråga hur många här känner till den 17 åriga tjejen som har skrivit ett varginlägg på fb som blev riktigt stort? Ja är lite nyfiken så ja vill gärna se hur långt det har sträckt sig. Hehe
Publicerat Mars 17, 201412 yr http://svenskjakt.se/Start/Nyheter/2013/11/enormt-gensvar-pa-varginlagg/
Publicerat Mars 17, 201412 yr Författare Haha ja. Den blev med i svensk jakt på nätet också. Så där finns den också.
Publicerat Mars 17, 201412 yr Man ingår i gänget som Våga Vägra Facebook. Man är ju medlem i nog många olika forum.
Publicerat Mars 17, 201412 yr Författare Man ingår i gänget som Våga Vägra Facebook. Man är ju medlem i nog många olika forum. Jaha jo där var nog texten inne också om ja inte minns fel.
Publicerat Mars 18, 201412 yr Har inte heller FB, så läste inlägget först nu via länken till Svensk Jakt. Mycket välskrivet och nyanserat formulerat, tråkigt dock med det som föranlett det hela. PS. Välkommen till forumet. DS. MVHAlias
Publicerat Mars 18, 201412 yr Författare Har inte heller FB, så läste inlägget först nu via länken till Svensk Jakt. Mycket välskrivet och nyanserat formulerat, tråkigt dock med det som föranlett det hela. PS. Välkommen till forumet. DS. MVH Alias Tack. Ja de är verkligen inte roligt de som hände.
Publicerat Mars 18, 201412 yr Jodå jag har läst det och skrivit om det på min blogg också. Har nog delat det på fb med skulle jag tro. Det var ett djäkla drev av vargvärnare du hade efter dig ett tag. En massa nötter som inte respekterar sorg och frustration.
Publicerat Mars 18, 201412 yr Författare Jodå jag har läst det och skrivit om det på min blogg också. Har nog delat det på fb med skulle jag tro. Det var ett djäkla drev av vargvärnare du hade efter dig ett tag. En massa nötter som inte respekterar sorg och frustration. Ja de började bli lite väl mycket Tillslut. Bara hoppades på inga hot och sånt hela dagarna när detta var som värst.