Publicerat Mars 19, 201412 yr Själv köper jag foodsavers egna påsar och de funkar mycket bra,Köper de via lokala vapenhandlaren. Oxå provat OBH ´s påsar men de funkade inte lika bra och dyrare än foodsavers. det måste ju finnas bra påsar att köpa på nätet?
Publicerat Mars 19, 201412 yr Författare Själv köper jag foodsavers egna påsar och de funkar mycket bra,Köper de via lokala vapenhandlaren. Oxå provat OBH ´s påsar men de funkade inte lika bra och dyrare än foodsavers. det måste ju finnas bra påsar att köpa på nätet? Fanns ju redan en tråd. Jaha så går det när man inte läser ordentligt
Publicerat Mars 19, 201412 yr Jag köper dom genom HOME-butiken här i Kalix där jag köpte min vakuumpack o det är foodsavers egna påsar.
Publicerat Mars 19, 201412 yr Fanns ju redan en tråd. Jaha så går det när man inte läser ordentligt tror nog att det är i den tråden jag har skrivit lite efter konsument-test i slaktboden. Beroende på vakuummaskin funkar dom olika bra.