Publicerat Mars 19, 201412 yr Hej! Ska skaffa en protector euro till vorstehn! Funderar på vilken färg som verkligen syns bäst? Jag är inne på den blå men sen finns ju orange och gul också! Någon som har erfarenhet eller synpunkter på färgvalet? Står o velar lite nämligen ;-)
Publicerat Mars 19, 201412 yr Vår nästa blir Gul! Har haft en Orange och gammel hunden har rosa Båda syns dåligt efter en säsong. Dock har vi sytt fast reflexer på sidan på den orange västen som jag gav till kompisen. Skulle gärna sen en orange/gul väst från dem. S.
Publicerat Mars 20, 201412 yr Författare Äh! idag slog jag till då jag hittade en annons på blocket från hylte lantmän.. XL och i färgen BLÅ, för 2500:- det var sista exet de hade inne så därför reade de ut den Får göra recension när jag fått hem den!
Publicerat Mars 20, 201412 yr Detta är en populär post. Gul eller blå är en bra färg. Det underlättar även för de som är färgblinda Du kanske inte jagar med någon ännu, men vem vet vad framtiden har i sikte???
Publicerat Mars 20, 201412 yr Författare Gul eller blå är en bra färg. Det underlättar även för de som är färgblinda Du kanske inte jagar med någon ännu, men vem vet vad framtiden har i sikte??? Det var faktiskt lite så jag tänkte ! Blir nog kanon!