Publicerat Mars 22, 201412 yr En ny fiskekniv på gång. Kommer att göra 2st lika dana och det här är den första som är på gång. Blad av Robert Mattsson Skaft av Masurbjörk //Håkan
Publicerat Mars 29, 201412 yr Författare Har fått till formen som jag vill ha den. Ska gå på med finare sandpapper...ta en funderare på om jag ska färga den eller om den bara blir lin oljad!!! Beslut beslut..
Publicerat Mars 30, 201412 yr Författare Jag brukar passa på att köpa av han som gör bladen när jag har vägarna förbi. Han bor i Tandsjöborg (mellan Orsa och Sveg). Han har många bra bladmodeller.
Publicerat Mars 30, 201412 yr Jag brukar passa på att köpa av han som gör bladen när jag har vägarna förbi. Han bor i Tandsjöborg (mellan Orsa och Sveg). Han har många bra bladmodeller. Okej Lägg upp en bild på slutresultatet då du blivit klar!
Publicerat April 5, 201412 yr Författare Detta är en populär post. Nu har jag oljat in kniven med danish oil!
Publicerat April 12, 201412 yr Författare Har inte gjort något mer på kniven... den har fått en liten kompis på 10 cm. ;-)