Publicerat Mars 22, 201412 yr Var ute en sväng på marken och hittade en stor skithög mitt på en väg. Såg ut å ha käkat spannmål/gräs. Va fan kan det vara? Inte ens säker på att det är vilt men placeringen av högen mitt på vägen gav mig lite rovdjursvibbar. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
Publicerat Mars 22, 201412 yr Författare Aldrig sett en häst där men inte är det omöjligt. Tyckte korvarna kändes lite smala för häst. Var mest orolig för att det skulle vara gråben, innehållet i högen till trots.
Publicerat Mars 23, 201412 yr Författare Kände ingen hästlukt, men tog iof ingen näve heller...... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk
Publicerat Mars 23, 201412 yr Jag hade bajsologerat lite, rotat i skiten med en pinne, det brukar kunna vara osmält havre i pålledyngan, älgpäls i vargskiten o.s.v... Rejält skitnödig måste djuret ha varit i alla fall!
Publicerat Mars 23, 201412 yr Jag som har häst säger hund... men troligen en hund som ägs av en hästägere!
Publicerat Mars 23, 201412 yr Hmm, hästar skiter bollar, inte korvar. Jag kan skicka upp lite hästskit till dig om du vill se icke bollar!
Publicerat Mars 23, 201412 yr Detta är en populär post. Mag sjuk tjäder kanske Då vill jag komma upp o jaga tjäder hos dig, duger det med 308an eller behöver jag ta med 9,3an?
Publicerat Mars 24, 201412 yr Jag hade bajsologerat lite, rotat i skiten med en pinne, det brukar kunna vara osmält havre i pålledyngan, älgpäls i vargskiten o.s.v... Rejält skitnödig måste djuret ha varit i alla fall! Då hade du fått rota länge och fortfarande inte intat havre i högarna hos mina hästar då de inte får äta havre men häst tror jag allt att det är....