Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

30 taggare skjuten

Featured Replies

Publicerat

Skaplig älg!!!

Men det var ju jag som skulle skjuta den :) ;D :D ;D :)

Publicerat

Skulle oxå vilja ha en sådan älg.

Har mest cykelstyren där jag jagar ;)

Publicerat

Huga det var ingen dålig en... Men var det en ung älg??? Synd också på de många sakfelen i artikeln, men vad mer kan man vänta sig av journalister. Sedan kanske han inte borde säga att han fått hemladdad ammunition av kompisen som just skjutit in bössan...

Publicerat

Den älgen har med all säkerhet passerat mitt älgjaktsområde då det bara är ca 7-8 km till Vettasjärvis marker där älgen sköts. :P

Publicerat

Oj vad stilig krona på den!

De flesta brukar ju vara nyfejade och vita vid den här tiden men inte den krabaten. Mycket vacker trofé.

Publicerat

Du han före Hallen.  ;D Visst hade den fyllt sin plats på väggen??? ;D

Publicerat

Det är bara att drömma vidare.....en dag så.......

Publicerat
Det är bara att drömma vidare.....en dag så.......

Det behövs inte. Åk till Alska el. Canada. ;D ;)

Publicerat

Får nog drömma om att vinna på lotto eller nåt då - som student har man inte så värst många kronor över varje månad......men en dag så.... ;D

Publicerat
Får nog drömma om att vinna på lotto eller nåt då - som student har man inte så värst många kronor över varje månad......men en dag så.... ;D

Jepp! Lycka till!

;D ;D ;D

Såg Du i sista nummret av S J om yrkesjägaren i Afrika. Vilket buffelhorn han hade på jeepen.

Den går inte av för hackor. ;D

Publicerat
Jepp! Lycka till!

;D ;D ;D

Såg Du i sista nummret av S J om yrkesjägaren i Afrika. Vilket buffelhorn han hade på jeepen.

Den går inte av för hackor. ;D

Ja, det var helt klart mäktigt!!!!! ;D ;D

Av det jag såg när Per Morberg jagade i Afrika verkar smygjakten hur kul som helst....skulle verkligen vara en dröm att åka dit. Fast björn och älgjakt i Canada skulle inte vara helt fel det med........hmmm....ähh...vi får ta både och helt enkelt ;D ;D

Publicerat
Ja, det var helt klart mäktigt!!!!! ;D ;D

Av det jag såg när Per Morberg jagade i Afrika verkar smygjakten hur kul som helst....skulle verkligen vara en dröm att åka dit. Fast björn och älgjakt i Canada skulle inte vara helt fel det med........hmmm....ähh...vi får ta både och helt enkelt ;D ;D

Inte hade man behövt jaga mer sedan. ;) ;D Inget villebråd hade knäckt det buffelhornet sedan i troféväg.

;D :P

Publicerat
Inte hade man behövt jaga mer sedan. ;) ;D Inget villebråd hade knäckt det buffelhornet sedan i troféväg.

;D :P

Ett buffelhorn i all ära...men det krävs nog lite mer innan jag slutar jaga....... ;D

Publicerat
Ett buffelhorn i all ära...men det krävs nog lite mer innan jag slutar jaga....... ;D

Vad är nästa villebråd som Du skulle vilja nedlägga för att lägga byssen på hyllan så att säga?

;D

Publicerat

Det skulle var en kopiöst snygg tjej då möjligtvis..... ;D ;D

Inget på fyra ben får mig att sluta...men jag förstår din fråga. Min stora dröm är nog att få skjuta en riktigt stor älgtjur. Kanske låte lite tråkigt, men det är nog nummer ett nu iaf, bufelhorn i all ära, men en 30 taggare vore ju nåt alltså.....ja - det är de jag drömmer om.......mina tjurar hittills: 1, 2 och 6 taggar >:( >:( :-[ :P.... :D Vad det nån som sade cykelstyre ??? ;D ;D

Publicerat
Det skulle var en kopiöst snygg tjej då möjligtvis..... ;D ;D

Inget på fyra ben får mig att sluta...men jag förstår din fråga. Min stora dröm är nog att få skjuta en riktigt stor älgtjur. Kanske låte lite tråkigt, men det är nog nummer ett nu iaf, bufelhorn i all ära, men en 30 taggare vore ju nåt alltså.....ja - det är de jag drömmer om.......mina tjurar hittills: 1, 2 och 6 taggar >:( >:( :-[ :P.... :D Vad det nån som sade cykelstyre ??? ;D ;D

Du får väl fånga en pinntjur och sätta den i hägn då i s f och föda upp den. ;D