Publicerat Mars 26, 201412 yr Jag fann min gamla Rambokniv i en låda hos mina föräldrar på den tiden när det begav sig så var den ganska häftig, nu såg den ganska åtgången och bucklig ut i handtaget och slidan som var gjord i något fuskläder var bara trasor kvar. Jag ville ha ett litet rekreations projekt så jag tog den med mig hem och knåpade till detta! Den är ju inget ögongodis men jag har fått ihop en ny brukskniv och med tanke på att det är recycling så är den Ultramodern
Publicerat Mars 26, 201412 yr Lite småroligt nostalgiprojekt... Men hur är stålet egentligen. Jag vill minnas att det var riktigt skitstål i bladet på den jag hade...
Publicerat Mars 26, 201412 yr Författare Säkert inte av någon bättre kvalitet! Jag körde den lite i Tormekslipen och menar nog att skärpan blev skaplig, däremot så vet jag inte hur länge skärpan håller sig. Att jag lade ner jobb på den var mest för att jag ville komma ner i varv efter jobbet några kvällar, det funkade fint så nästa projekt kanske blir lite mer seriöst
Publicerat Mars 27, 201412 yr Jag visste vad morning wood, var, nu vet jag vad second wood är.. Har samma kniv i någon gömma, kanske det är dags att pimpa den?
Publicerat Mars 27, 201412 yr Författare Jag visste vad morning wood, var, nu vet jag vad second wood är.. Har samma kniv i någon gömma, kanske det är dags att pimpa den? Morning wood , det är väl när man inte behöver någon ställning till tältet va! Klart du får pimpa den! Inte kan den ligga bortglömd i någon låda när man kan få en liten Nostalgistund i snickarboa