Publicerat April 4, 201412 yr Jag skulle vilja ha lite tips om hur jag kan få en otäckt drabbad skabbräv in till min åtel. Vad lägger jag ut för något som verkligen lockar in den så att vi ska kunna avliva den så snabbt det bara går? Går det på något sätt att locka på räven påsamma gång för att få den att höra något lättare byte och komma hit? Väldigt tacksam för svar för att kunna avliva räven så fort det bara går!
Publicerat April 4, 201412 yr Jag skulle vilja ha lite tips om hur jag kan få en otäckt drabbad skabbräv in till min åtel. Vad lägger jag ut för något som verkligen lockar in den så att vi ska kunna avliva den så snabbt det bara går? Går det på något sätt att locka på räven påsamma gång för att få den att höra något lättare byte och komma hit? Väldigt tacksam för svar för att kunna avliva räven så fort det bara går! vart håller räven till? sätt dig och locka och vaka/passa på den platsen..skabbisar är klart mer oskygga än friska rävar..nåja lycka till och få fatt i stackaren
Publicerat April 4, 201412 yr Enklast o efiktivast är att ta räven vid åteln Skabbräven är väldigt bunden till åtlar så sett- Sen kan du sprätta en surtrömmings burk om du har nå hemma,,, Skjutit en antal på åteln sista åren en del har sinnet kvar trots sjukdomen kan vara väldigt försiktig trots allt Fruktansvärd sjukdom skabben Skjut o elda upp räven,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Publicerat April 6, 201412 yr Spelar nog inte så stor roll vad det är du lägger ut. Surströmming, döda höns, slakt rester, kött, kräftskiva, hund foder. Ja typ allt man har på en åtel ;-)
Publicerat April 6, 201412 yr surströmmingsburk skulle jag satsa på, skjut hål i den med en 22 eller dyl, sätt ut den så du tror räven får vind av den om du vet ungefär vart hen är!