Publicerat April 11, 201412 yr Har varit sjukt lugnt länge nu men det lossnar nog framöver.... Liten väg. Föraren körde i 50 km/h. tuschat rådjuret lätt i baken. Inga skador eller märken på bilen. Jag hittade lite vita hårstrå i diket. Satte Signe på löpan och det bar iväg. Jävlar va hon stirrar i spåret. Måste fan lägga lite träningsspår och försöka få ner stirret... efter 400m börjar hon bli etter värre i linan så jag kopplar loss. ytterligare 400m bort reser hon och driver rådjuret i 20 min. Jag tog om ett par ggr efter det men det va samma löpa som gällde hela tiden för tiken. Tror nog att rådjuret klarade sig rätt så bra. Såg tre rådjur till under tiden Signe drev. Verkar va gott om rå där. Men det där hysteriska stirrandet i spåret gör mig vansinnig... Är ju så van vid Blackies lugna tempo.... I jämförelse så är det väl som att gå med rullator (blackie) eller bli släpad efter en ATV...(Signe)
Publicerat April 11, 201412 yr Författare Ja rullatortempot passar ju farbror bättre... Exakt, sitter som hand i handske på oss båda
Publicerat April 11, 201412 yr Har varit sjukt lugnt länge nu men det lossnar nog framöver.... Liten väg. Föraren körde i 50 km/h. tuschat rådjuret lätt i baken. Inga skador eller märken på bilen. Jag hittade lite vita hårstrå i diket. Satte Signe på löpan och det bar iväg. Jävlar va hon stirrar i spåret. Måste fan lägga lite träningsspår och försöka få ner stirret... efter 400m börjar hon bli etter värre i linan så jag kopplar loss. ytterligare 400m bort reser hon och driver rådjuret i 20 min. Jag tog om ett par ggr efter det men det va samma löpa som gällde hela tiden för tiken. Tror nog att rådjuret klarade sig rätt så bra. Såg tre rådjur till under tiden Signe drev. Verkar va gott om rå där. Men det där hysteriska stirrandet i spåret gör mig vansinnig... Är ju så van vid Blackies lugna tempo.... I jämförelse så är det väl som att gå med rullator (blackie) eller bli släpad efter en ATV...(Signe) stirrig i spåret menas det med att hon drar för mycket?..hursom gott jobbat av er som vanligt
Publicerat April 11, 201412 yr Författare stirrig i spåret menas det med att hon drar för mycket?..hursom gott jobbat av er som vanligt Drar.. jo minst sagt... Och far åt alla håll så långt spårlinan räcker. Snor in sig nått för jävligt... Hon är mycket svårläst på det viset. Måste försöka göra nått åt det. Beteendet gör det svår att avgöra om hon har spåret eller bara far runt som en idiot...