Publicerat April 27, 201412 yr Här har jag några bilder med min browning 325. Den kom med 6 chocker. Vad det en bra affär eller inte? Vad säger ni? Priset 8995:- Syns lite svart märke på en ejektor och övrepipan som inte gick att få bort med Shooters Choise krut- och kopparlösare. Är det något man kan göra åt eller bara strunta i det? (Kanske använda lite tunn sandpapper?)
Publicerat April 27, 201412 yr Författare Sista hagelbocken du köper ;-) levererat av Televerket Hoppas det! :-)
Publicerat April 27, 201412 yr Författare Såg en video på youtube med en kille som använder Beeswax till kolven, hittar man något liknade i Sverige? http://www.craftsmeninwood.co.uk/p6279/Beeswax--Polish/c0-1495-1495
Publicerat April 27, 201412 yr Testa lite försiktigt med stålull kanske? Jag skulle skita i det. Bra köp! Grattis!
Publicerat April 27, 201412 yr Författare Jag struntar i det. Ska provskjuta den nästa vecka om jag hinner och tänkte fråga vilka choker ska jag ha på bana? Skeet och kvarts?
Publicerat April 27, 201412 yr Jag struntar i det. Ska provskjuta den nästa vecka om jag hinner och tänkte fråga vilka choker ska jag ha på bana? Skeet och kvarts? Dom borrningarna blir kanon
Publicerat April 27, 201412 yr Författare Dom borrningarna blir kanon Det tänkte jag... så skeet i nedrepipan och kvarts övrepipan eller hur?
Publicerat April 27, 201412 yr Det tänkte jag... så skeet i nedrepipan och kvarts övrepipan eller hur? Ska du skjuta Skeet blir det bra,Trap skulle jag nog välja kvart eller halv beroende på hur fort du skjuter men det är ganska marginell skillnad enligt mej.
Publicerat Oktober 1, 201411 yr Författare Tänkte göra lite uppdate. Efter ca 5 månader och ca 5000 skott kan säga att jag är riktigt nöjd med bössan. Kolven passar perfekt och har inte gjort några ändringar alls. Skeeten går också bra och har fått 22 av 25 som max. Skjuter 20-21 nästan hela tiden men hoppas på bättre resultat över vintern och nästa år.