Publicerat April 27, 201412 yr Less på utbudet av kaliber 20 och tänkte förena nytta med nöje. Resa till Brittiska öarna eller Tyskland om man vill hitta slik kaliber? Är en varm EU-anhängare och antar att fri handel även gäller vapen, eller?
Publicerat April 27, 201412 yr Jag har ju ingen fågelhund nu så ev säljer jag min merkel s/s kaliber 20, måste bara fundera på vad jag ska ha istället!
Publicerat April 27, 201412 yr Författare S/S och under 10 papp så jag kan ta med hela familjen! Ja eller där någonstans. Bra utbud till bra pris!
Publicerat April 27, 201412 yr Författare Hehe, nästan som till Belgien, i alla fall om jag ska få med familjen på minisemester!;-)
Publicerat April 27, 201412 yr Författare Nöjer mig med bössan i så fall, är lyckligt gift;-) Pris, märke och modell?
Publicerat April 28, 201412 yr Författare Jaja, vi är alla olika. merkel 8 modell? pris? under 10 iallafall! Merkel 8 är inte mitt förstaval, men kanske återkommer när jag tröttnat på att leta.;-)
Publicerat April 28, 201412 yr Ok, det är i rätt bra skick, och fruktansvärt smidig. Men hör av dig, om tre månader kanske den inte är till salu.