Publicerat Maj 1, 201412 yr Hejsan! Hur länge får ni som ansökt om licens på vapen vänta? Jag lämnade in ansökan i februari å jag väntar fortfarande (3e vapnet) idag är det exakt 10veckor sen jag lämnade in ansökan. Ringt flera gånger då dom först sa att de skulle Max ta 6veckor pga nya vapensystemet. Sen sa dom 8. Sen 10veckor!! Alltså hur lång tid får/kan det ta??? Börjar bli riktigt jäkla less på detta nu!
Publicerat Maj 1, 201412 yr 13 veckor fick jag vänta. Lämnade in den i januari å har hört att det är ännu värre nu ... Gäller i Växjö. /M
Publicerat Maj 1, 201412 yr Finns redan en lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång tråd om detta, kanske kan vara av intresse! http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/10037-v%C3%A4ntetiden-p%C3%A5-licens-%C3%A4r-f%C3%B6r-j%C3%A4vlig/page-45#entry783986
Publicerat Maj 2, 201412 yr Länsman i Skövde sa 8-10 månader på jaktlicens och 10-12 månader på målskjuting.
Publicerat Maj 2, 201412 yr Som sagt skriv gärna i den långa licenstråden i stället http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/10037-v%C3%A4ntetiden-p%C3%A5-licens-%C3%A4r-f%C3%B6r-j%C3%A4vlig/page-45#entry783986 Då blir det inte så många trådar i samma ämne.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.