Publicerat Maj 2, 201411 yr Är det någon fler som ska på detta i sommar. Jag ska dit för tredje året i följd, tycker det ärn trivsam mässa. Vet inte om jag åker själv eller om hund o fru åker med. troligen följer hon med och då måste jag åka till Sundsvall för att plågas på IKEA några timmar Men om fler ska dit så kanske man kan träffas på området någon av dagarna. Länk till deras hemsida http://www.hkgamefair.se/
Publicerat Maj 2, 201411 yr Står förmodligen i Bretonklubbens raspresentations monter eller vad man kallar det.
Publicerat Maj 2, 201411 yr Författare Står förmodligen i Bretonklubbens raspresentations monter eller vad man kallar det.Då får man väl ramla förbi där då
Publicerat Juni 19, 201411 yr Författare Vilket flax man har ibland, delade en bild på FB och vann inträdet till detta så det blir ju bra då man ska dit för tredje året i rad
Publicerat Juni 28, 201411 yr Var där idag, lite lång kö (bara 1 kassa i insläppet) när vi kom dit så tappade lite tid där. Sen krånglade kortläsare lite var stans vilket gav rejäl kö (typ restaurangen där). Annars väldigt trivsamt, tycker det är lagomt stort, jäkla massa folk var de dock.
Publicerat Juni 28, 201411 yr Författare Var trevligt fick några trevliga pratstunder med Thomas Ekberg och Micke Jägare fick en ny keps av Ekberg :-D