Publicerat Maj 3, 201411 yr Jag har fått möjlighet att köpa en swarre 2,5-15x44 gen 1 för 14000kr nytt! Är det värt de extra pengarna att köpa gen 2? Som ni vet så ska det ju antagligen bytas om två år......
Publicerat Maj 3, 201411 yr Författare är den enda skillnaden att gen två stänger av belysningen själv?
Publicerat Maj 3, 201411 yr Samt mer slimmad belysningsdel. Köp gen 1 om du får den för de priset. Säljer du om 6 månader så får du troligen tebax pengqrna eller max 2k i förlust.
Publicerat Maj 3, 201411 yr Författare ok,tack. går det att köpa till BT eller måste det sitta på från början?
Publicerat Maj 3, 201411 yr Om du ska ha bt, så måste den skickas för montage. Om det inte är monterat. Det kan man inte göra själv. Kostnad en tusing om jag inte missminner mig. Själv så skulle jag montera en pbc istället.
Publicerat Maj 4, 201411 yr Författare Om du ska ha bt, så måste den skickas för montage. Om det inte är monterat. Det kan man inte göra själv. Kostnad en tusing om jag inte missminner mig. Själv så skulle jag montera en pbc istället. hmm PBC goggle Primär biliär cirrhos (PBC) - Internetmedicin läkare medicin ... men med swarofski framför så blev det förståligt! Finns det en ring för olika kalibrar, eller hur sjutton funkar det?
Publicerat Maj 4, 201411 yr Författare Vad ska du med bt till när du har din heliga KI? Tänkte ha denna på 375 H/H pipan. vore väl bra att iallafall ha 100m,200m, 250m inställt o klart?
Publicerat Maj 5, 201411 yr De görs individuellt enl specad kula, för en ringa kostnad av 1300/st. Kolla senaste VT, de testar PBC där. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 5, 201411 yr Författare De görs individuellt enl specad kula, för en ringa kostnad av 1300/st. Kolla senaste VT, de testar PBC där. Skickas från min iPhone via Tapatalk 1300 ink pbc?
Publicerat Maj 5, 201411 yr 1300 för det lilla locket, om jag läste rätt i hastigheten. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 5, 201411 yr Swarovskis BT är klockrent bra. Skjut in vapnet på valfritt avstånd. Välj sedan ut vilka avstånd du vill ha vapnet redo för. Kolla i en kulbanetabell för att se där hur din kula faller o hur många klick upp du ska för varje avstånd. Montera ringen vid det avståndet. Tre olika med olika färger. Jag har min nollad på 100, sedan har jag en ring på 200 en på 250 o en på 300m Väldigt enkelt o vrida upp o ner. Vet ej hur eller om det går att eftermontera. Givet kontrollskjuter man lägena o verifierar i verkligheten. Bara lossa övre locket o flytta ringarna vid behov. ¨//
Publicerat Maj 5, 201411 yr Författare 1300 för det lilla locket, om jag läste rätt i hastigheten. Skickas från min iPhone via Tapatalk ööh utan individuell kula?
Publicerat Maj 5, 201411 yr Författare Swarovskis BT är klockrent bra. Skjut in vapnet på valfritt avstånd. Välj sedan ut vilka avstånd du vill ha vapnet redo för. Kolla i en kulbanetabell för att se där hur din kula faller o hur många klick upp du ska för varje avstånd. Montera ringen vid det avståndet. Tre olika med olika färger. Jag har min nollad på 100, sedan har jag en ring på 200 en på 250 o en på 300m Väldigt enkelt o vrida upp o ner. Vet ej hur eller om det går att eftermontera. Givet kontrollskjuter man lägena o verifierar i verkligheten. Bara lossa övre locket o flytta ringarna vid behov. ¨// ok får kolla med eftermontering om inte pbc funkar!
Publicerat Maj 5, 201411 yr "Ballistikvredet är unikt för varje vapen och graderingen anpassas efter dina önskemål". Citat från VT. Du kan alltså bara köpa locket/vredet genom att ange ingångsvärden. Det står dock också "passar alla Swarovski kikarsikten med ballistiktorn", så det krävs nog en BT modell. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 8, 201411 yr Författare ok,tack. köper ett ikväll för 15200kr utan bt! blir mumma på 375 H/H pipan. är nog till salu om ett halvår.....
Publicerat Maj 8, 201411 yr Författare Funderar om den kan vara lika bra som helia ki 6-24x56 till räv/råddjursjakt? på banan får den ju stryk, men nån som vill ha en helia ki?
Publicerat Maj 8, 201411 yr Funderar om den kan vara lika bra som helia ki 6-24x56 till räv/råddjursjakt? på banan får den ju stryk, men nån som vill ha en helia ki? Jag ar intresserad av en Helia... Vh Lars