Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grizzlyman

Featured Replies

Publicerat

Slö tittade på ett program på silver igår kväll om Grizzly man som programmet hette det handlar om Timothy Treadwell som lever bland Grizzly Björnar och tillslut blir han dödad av en Grizzly.

När jag såg flmen om han så upptäckte jag en mycket förvirrad människa som hellre ville vara Björn en människa. Tycker han verkade vara i psykisk obalans. Är det någon fler som sett denna film?

Finns vist någon organisation som kallar sig Grizzlypeople som nämndes några gånger i filmen. Hon som var typ talesperson verkade lite skum. Lägger in en länk till deras sida pluss sidan på Wikipidia

http://grizzlypeople.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/Grizzly_people

Publicerat

Jag vet inte hur många gånger det där programmet har visats, men många gånger är det.

Han är inte lite förvirrad utan väldigt mycket.

Publicerat

Å farsan Baloo ska lärarej å va som en björn. ;)

Publicerat
  • Författare

Jag vet inte hur många gånger det där programmet har visats, men många gånger är det.

Han är inte lite förvirrad utan väldigt mycket.

Jo framför allt i slutet då han fick utbrottet mot reservatsvakterna och turister. Jag tror om han fått hjälp av psykologer så hadde han nog varit vid liv nu.

Publicerat

Har oxå sett det programmet, hissen gick inte hela vägen upp, hos den personen.

Publicerat
  • Författare

Urinvånarna var inte inte så glada på han då de menada att han förstörde samverkan mellan Björn och mäniska att han gjorde så att Björnarna tappade all rädsla för mäniskan. Dom menade att dom hadde lärt Björnarna att hålla sig långt borta från mäniskan och tvärtom.

Publicerat

Jo framför allt i slutet då han fick utbrottet mot reservatsvakterna och turister. Jag tror om han fått hjälp av psykologer så hadde han nog varit vid liv nu.

Han hade varit inspärrad på ett hospital för han hade aldrig blivit frisk i skallen, :thumbsup:

Publicerat

Intressant film tycker jag. Farlig kombination av galenskap och karisma. Jag undrar just hur många sådana människor vi har att göra med när vi diskuterar rovdjursförvaltning...

Publicerat

Visst var den intressant men inte leva så nära inpå björnen o vi fick ju se hur det slutade.

Publicerat
  • Författare

Intressant film tycker jag. Farlig kombination av galenskap och karisma. Jag undrar just hur många sådana människor vi har att göra med när vi diskuterar rovdjursförvaltning...

Den tanken slog mig flera gånger då jag såg denna film. Drog parareller till vissa extrem värnare som vi har i vårat land.

Publicerat

Den tanken slog mig flera gånger då jag såg denna film. Drog parareller till vissa extrem värnare som vi har i vårat land.

Har vi rovdjursvänner här i landet??? :wink:  :tongue:

Det hade jag ingen aning om! :laugh:  :whistling:  :rolleyes:

Publicerat

Har vi rovdjursvänner här i landet??? :wink:  :tongue:

Det hade jag ingen aning om! :laugh:  :whistling:  :rolleyes:

Äh, de har bara inte fått sin rätta diagnos än. :thumbsup:

Publicerat

Äh, de har bara inte fått sin rätta diagnos än. :thumbsup:

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Publicerat
  • Författare

Såg det igen igår dom körde det en vända till. Såg detta och tyckte bara synd om han. Tror ha ville gott igentligen men det gick fel på alla sätt. HAn snurrade in mer o mer i sin värld han ville vara vän med Björnarna vissa funkade det med men den där som tog han ville nått annat. Nä det var synd om han.

Tror han villa vara som Dian Fossey, men skilnaden är ju att hon försökte rädda en utrotningshotad ras som Bergsgorillorna är, medan han fick för sig att rädda Björnarna. Hon blev troligen dödad av tjuvskyttar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Diane_Fossey

Publicerat

Han var en gammal missbrukare och som alltid måste de ersätta det med nåt annat, den här killen valde fel i slutändan men förhoppningsvis var han lycklig in till slutet.