Publicerat Maj 10, 201412 yr Benellis crio-pipor, vad är meningen? Och framförallt, vilka beretta tuber ska det vara? Inte standard Victory eller? Sakosweden skulle kolla detta åt mej m de hörde aldrig av sig.. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Maj 11, 201412 yr Meningen? Genom att kyla materialet fårman en annan struktur på atomnivå. Sedan om det gör skillnad eller inte vete fan.... Vi har gjort bra hagelpipor i över 100 år utan att kyla dem till -235 grader..... Chokerna är mig veterligen samma som på vanliga Benelli, fast de gör slika pss. Men jag ska nog direkt också säga att jag inte har koll på Benellisar så du ska nog inte ta det som en odiskutabel sanning. T
Publicerat Maj 11, 201412 yr Om du ska ha Teague choker igen så heter de Benelli Crio på hemsidan, enkelt och bra.
Publicerat Maj 11, 201412 yr Sako har INGEN koll på choker till Benelli. De ville sätta i berretta choker i min fastän de finns orginal Benelli crio choker. Nytt vapen ska ha rätta tillbehören!
Publicerat Maj 11, 201412 yr Författare Om du ska ha Teague choker igen så heter de Benelli Crio på hemsidan, enkelt och bra. Nej jag tänkte faktiskt skippa Teauge.. Jag har inte upplevt den här supereffekten med teauge som jag gjort med Berettas tuber men det kan vara mer ammunitionsberoende jag vet inte. Optima plus.. Sitter i kompisens M2 nu. S. Detta lät j-ligt spännande! Polaren där, han har Crio pipa? Och han har blivit hänvisad till Optima plus? Och av vem? Isf så är det svaret jag behöver! Sako har INGEN koll på choker till Benelli. De ville sätta i berretta choker i min fastän de finns orginal Benelli crio choker. Nytt vapen ska ha rätta tillbehören! Sako har nog koll men de valde att försöka prata på dej några andra choker hellre än att göra en pudel och meddela att de inte hade Benellichoker hemma. Men jag har inga problem med Beretta tuber, fungerat jävligt bra tidigare. Hellre det än inga alls för jag tror inte de har ngr hemma. När jag frågade i torsdags så fick jag väldigt svävande svar.. Märkligt att man aldrig kan få några raka vettiga besked av den firman..
Publicerat Maj 11, 201412 yr Författare Fuck.. inser att gängorna är helt annorlunda mot vanliga Benelli/Beretta choker.. Den här Crio tekniken är rätt menlös, ingen av de tuber jag har lär passa. Skulle iofs köpa nya oavsett men men..
Publicerat Maj 11, 201412 yr Av mig. Detta är briely ext till beretta Urika 2 optima som han köpte av mig.är de en ny bössa ska alla 5 med. kolla brielys sida samma art nummer på berrtta optima plus som benelli crio. Var så när jag beställde i alla fall.
Publicerat Maj 11, 201412 yr Författare Av mig. Detta är briely ext till beretta Urika 2 optima som han köpte av mig.är de en ny bössa ska alla 5 med. kolla brielys sida samma art nummer på berrtta optima plus som benelli crio. Var så när jag beställde i alla fall. Ok.. jo jag får nog med choker men jag ska ha extended.. Kollar Briley nu, lite rörigt.. men ett jävla utbud :-)
Publicerat Maj 19, 201412 yr Hipshot, vad kostar frakt från Teague nuförtiden, vet du det? Råkade slå i mina som sitter i bocken, de är inte längre absolut runda, så jag behöver nya. Kollar bara för att se om det är värt att fibbla med sam-beställning med någon. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 19, 201412 yr Ok, får kolla när jag är hemma vid datorn, går ju inte att hålla på med sånt via telefon om man ska se vad det står Men runt 15 pund är ju hanterbart... Skickas från min iPhone via Tapatalk
Publicerat Maj 19, 201412 yr 15 pund precis var frakten när jag beställde för nån vecka sen. Från Tapatalk