Publicerat Maj 11, 201412 yr Såg att biltema har börjat sälja 22snurror Ärligt det någon som har provat? Den var ju allt annat än dyr i alla fall! Mvh Fredrik
Publicerat Maj 11, 201412 yr Tjaa...en 22-snurra är ju inte raketvetenskap direkt. Vad kan gå fel liksom ;-) Köp två på en gång B-)
Publicerat Maj 11, 201412 yr Jag har två biltemasnurror och det funkar mycket bra.Det pallar även med 17hmr v-max utan problem otroligt prisvärda och hanterbara.
Publicerat Maj 11, 201412 yr Jag har köpt en men inte hunnit prova. Den känns i alla fall ruskigt gedigen, med tjocka mål.
Publicerat Maj 12, 201412 yr Har en - men inte hunnit testa den ännu. Kan för mitt liv inte se vad som skulle gå sönder på den så länge man skjuter 22:or i alla fall!
Publicerat Maj 13, 201412 yr Författare Så där ja då har jag dragit av nästa 200 små bulor motSnurran och kan bara säga att jag är jätte nöjd! Nu har jag iof inga som helst erfarenheter av att skjuta på 22snurra.... Men den håller för att skjuta på och den snurrar när man träffar! Det är väl ungefär vad den ska göra antar jag... Så jag kan varmt rekommendera den 89kr känns som billigt!
Publicerat Maj 14, 201412 yr Bara Biltema öppnar i Norrköping köper jag en i rappet....tar väl några veckor till innan bygget är klart ;-) iPad Tapatalk HD
Publicerat Maj 14, 201412 yr Jag kan ju köpa en i katrineholm annars och ge dig.....ifall du inte orkar vänta...! mvh/Urban
Publicerat Maj 14, 201412 yr Den är riktigt prisvärd och robust. Får mycket mer rikoschetter från den än andra snurrmål av någon anledning. Kanske beror på de kantiga djursiluetterna ist för mer vanliga runda plattorna....?
Publicerat Maj 15, 201412 yr Premiärsköt min igår, den fungerade perfekt. Ingenting alls att klaga på.