Publicerat Maj 13, 201412 yr bra att veta för den som har en 700 http://www.remington.com/pages/news-and-resources/safety-center/safety-warning-recall-notice-Remington-model700-modelseven.aspx
Publicerat Maj 13, 201412 yr Precis. Gäller xmarkpro trycket på vapen från 2006 och framåt. Remington har en epoxi-smet på skruvarna för att hindra folk att pilla själva, så det blir farligt. Ironiskt nog bidrog säkerhetsåtgärden till att det blev farligt.
Publicerat Maj 13, 201412 yr Man får väl hoppas det inte är så allvarligt i det stora hela.Men det är väl livrädda för folk skall stämma på miljoners dollars för trycket var fel..
Publicerat Maj 13, 201412 yr Jupp så är det det har inte hänt något men det finns en mikroskopisk risk att det kan hända, i USA kan ett företag bli stämda på sådana belopp att verksamheten går omkull. Jag har en Remmy som är berörd av detta,tänker jag bry mig? inte det minsta. /Mike
Publicerat Maj 13, 201412 yr Klart du ska skicka in bössan Mike, så får du trycket justerat till 4,5kg och fastsvetsat :-) levererat av Televerket
Publicerat Maj 13, 201412 yr Hoppas på att det dyker upp ett TON begagnade x.mark-pro-trycken på marknaden.
Publicerat Maj 13, 201412 yr Är vansinningt förtjust i gamla walker trycket men har inte testat xmark. Anser ni att det är bättre?
Publicerat Maj 13, 201412 yr Har x-mark på min huvudsakliga jaktremmy,nöjd-tänker inte byta. Anser att det är snäppet bättre. /Mike
Publicerat Maj 15, 201412 yr Thomson Center hade liknande problem för något årsedan med att säkringen kunde sluta fungera på modell venture som jag har.Har inga problem med min så det är inget jag bryr mig om längre.
Publicerat Maj 18, 201412 yr Har en Remington 700 från 2009 som förmodligen går under detta, de kommer ju original med 800 kilos tryck jag har skruvat ner mitt till 1.4 kg borde jag vara orolig?