Publicerat Maj 16, 201412 yr Övekonsumtion av dentalstick... är det bra eller dåligt? Tre påsar tomma. Och här kommer dagens kluring... vem är skylldig till att sno hela lådan från matbordet ???
Publicerat Maj 16, 201412 yr Eftersom dentasticks i princip inte gör ett skit för tänderna så lär det väl inte vara några större problem för magen... Var det inte samma hund som hade käkat mängder med kattsand utan bekymmer? Huvudsaken är väl att jycken är nöjd, eller? /Patrik
Publicerat Maj 16, 201412 yr Detta är en populär post. Den med rena tänder o fräsch andedräkt kan vara skyldig. Vilken bordstjuv, dådkraft i överflöd. Christian
Publicerat Maj 16, 201412 yr Våra hundar kräktes efter bara tre-fyra dylika. De borde ju komma upp innan de orsakar några besvär.
Publicerat Maj 16, 201412 yr Författare Nä inte fan hjälper det tänderna... men fick tag på det billigt på Ullared... måste ju prova Antar att hundar ska tugga men Blackie sväljer dem hela... ytterst tveksamt om det sliter ner nån tandsten när de passerar tänderna på en millisekund... Fast tre påsar, eller 21 pinnar då kanske tänderna utsattes för iallafall 3 sekunders slitage... Skulle tro att det största slitaget blev av plastpåsarna...
Publicerat Maj 16, 201412 yr Författare Våra hundar kräktes efter bara tre-fyra dylika. De borde ju komma upp innan de orsakar några besvär. Skulle Blackie kräkas.... troligen inte och gör hon det äter hon upp det igen.... Inget i matväg ratas om man så säger... Men hon och jag är inte speciellt överens om vad som räknas som mat....
Publicerat Maj 16, 201412 yr Vi har ju labradorer så de skulle nog ha ätit upp det om vi inte hindrat dem i och för sig. De verkar påminna om din hund i matpreferenser. Favoriträtten är mat utan närmare specifikation...
Publicerat Maj 16, 201412 yr Är man så dum så att man lämnar dom på bordet så får man väl skylla sig själv. Jag har dom till hunden själv men jag har mina i överskåpet till frysen.
Publicerat Maj 16, 201412 yr Är man så dum så att man lämnar dom på bordet så får man väl skylla sig själv. Jag har dom till hunden själv men jag har mina i överskåpet till frysen. Tja dum vet jag inte, de jag har till hunden står på golvet i köket jämte hennes mat. De är fullt stjälbara, men hon rör dem inte hur goda hon än tycker de är..
Publicerat Maj 16, 201412 yr Tja dum vet jag inte, de jag har till hunden står på golvet i köket jämte hennes mat. De är fullt stjälbara, men hon rör dem inte hur goda hon än tycker de är.. Då beror det på dressyren som husse har lagt på hunden då.
Publicerat Maj 16, 201412 yr Då beror det på dressyren som husse har lagt på hunden då. ...och vad man tycker det är värt att bråka med sin hund om.
Publicerat Maj 16, 201412 yr Författare Dressyr vet ja inte om det hjälper .. ögontjäneri är det som gäller för tiken... Eller så räknar hon kallt med bannor men tycker suget i magen är värre..
Publicerat Maj 16, 201412 yr min stövare har ätit upp otaligt med kaviartubar,,kork och all aluminium hela rasket ska ner
Publicerat Maj 17, 201412 yr min stövare har ätit upp otaligt med kaviartubar,,kork och all aluminium hela rasket ska ner Kommer det ut eller ser han ut som en skrottipp i magen?
Publicerat Maj 17, 201412 yr Kommer det ut eller ser han ut som en skrottipp i magen? kommer ut den naturliga vägen
Publicerat Maj 17, 201412 yr Går det att svälja är det mat och då ska det ner så fort som möjligt. Dina egna matvanor kan du väl ta i en annan tråd Skickat från min ST27i via Tapatalk 2