Publicerat Maj 16, 201411 yr Hallå, Har startat en ny åtel som ligger 4 mil bort så kommer inte kunna köra dit en majsbomb lika ofta som vanligt där av köpte jag en doftspridare som ska spruta 1 gång/dag. Så har någon något fint recept på någon doft vildsvin är förtjusta i? Får inte bli trögflytande dock för då kommer det inte funka. Vet att det finns att köpa, men det är ju inte lika roligt
Publicerat Maj 16, 201411 yr Du får väl göra din egen anis suspension, lägg en massa anis i en dos med sprit, späd spriten med vatten, låt spreja. /Christian
Publicerat Maj 16, 201411 yr Författare Det får det blir att testa =) majsvatten med natriumkarbonat i kanske kan vara något istället för vanligt vatten?
Publicerat Maj 16, 201411 yr Författare En konstig flaska cider, en burk sofiro, en äcklig energidryck, 2dl socker, 2dl majs och en halv påse natriumkarbonat blev blandningen. Nu får det stå i ca 2 veckor så får vi se hur resultatet blir
Publicerat Maj 16, 201411 yr Jag hade fest, tog slattar på öl och några öppnade chipspåsar dagen efter. La öl,chips och spetsade med lite överbliven whiskey sen ett par nävar majs och vatten. I en bunke och ut med den i solen, tänkte att den skulle stå 1 vecka men blev 3 veckor eftersom jag glömde av den. Hade haft dåligt med gris, efter att jag placera bomben vid åteln så hade jag ett tiotal grisar ute efter ca 2 timmar visa kameran. Slump eller inte? Vem vet!
Publicerat Maj 16, 201411 yr Ni tycker inte att ni är uppe och pushar den där gränsen för var etiken försvinner? Håller ni på med sån här skit så håll det åtminstone för er själva.
Publicerat Maj 17, 201411 yr Författare Otroligt konstig kommentarer. Detta är ju för lukten skull. Det är ju inget dom äter. Då är det ju ur etisksynpunkt mycket värre med äpplen som ligger och gäser eller en majsbomb som redan är gäst. Detta är ju flytande form.