Publicerat Maj 20, 201411 yr Detta är en populär post. Min senaste nivur . En Marulk i 6mm tjockt 5160 stål. Skaft i 3D G10 Seved
Publicerat Maj 27, 201411 yr Författare Japp den liknar verkligen en Marulk. Tyvär kan jag inte ta åt mej äran av kommit på namnet. Seved
Publicerat September 27, 201411 yr Författare Ingen dirket smidig fickkniv, det är då säkert! Glömde ju säga det förut. Kul o se dej igen, det var länge sen Nja smidig o smidig, för att vara en combi huggare så är den rätt smidig. Men det är ju ingen EDC kanske, Men jag har tagit ur tuppar med en som var 5 mm smalare Seved
Publicerat Oktober 3, 201411 yr Glömde ju säga det förut. Kul o se dej igen, det var länge sen Nja smidig o smidig, för att vara en combi huggare så är den rätt smidig. Men det är ju ingen EDC kanske, Men jag har tagit ur tuppar med en som var 5 mm smalare Seved Tack, Seved! Måste ju titta till er ibland. Verkar som en del gör som jag och försvinner emellanåt... Fast några har kanske lämnat sidan helt... Jag saknar Kimmos knivar här, men man kan ju inte få allt här i världen. Ni är ju några som är riktigt duktiga så jag får gotta mig i det ni lägger ut.
Publicerat Oktober 4, 201411 yr Författare Tack själv . Ja många har nog försvunnit helt TRÅKIGT. Ja Kimmo ja, det var ju det där med Facebook he he. Ha ha japp du får hålla till godo med oss. Seved
Publicerat Oktober 12, 201411 yr Min senaste nivur . En Marulk i 6mm tjockt 5160 stål. Skaft i 3D G10 Seved En redigt rejäl kniv, snyggt!
Publicerat Oktober 17, 201411 yr Författare Ja den går inte av för hackor . Ägaren är riktigt nöjd med den Seved