Publicerat Maj 23, 201411 yr Sitter i Molkom Värmland. Dottern ska på audision till nån skola här. Tar nog hela morgondagen. Vad kan man hitta på här?
Publicerat Maj 23, 201411 yr Författare Jo va gör man inte för o hjälpa ungarna förverkliga sina drömmar... förra helgen va vi i skara...
Publicerat Maj 23, 201411 yr I Molkom kan du inte hitta på någonting Förutom att snika kaffe hos Hjalmarsson eller Empty Case
Publicerat Maj 23, 201411 yr Vafalls!! Vart i Molkom? Bor ju mitt i där! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Publicerat Maj 23, 201411 yr messade Hjalmarsson om att titta in här, han kanske kan bjuda på guidad tur och kaffe EDIT: se där så snabb han var
Publicerat Maj 23, 201411 yr Författare Tja. Sitter i nån stuga som gpsen visade till.. läggdags snart... ska va på skolan vid 9. Verkar bli skitväder i morgon så det blir bäl att blidka frun med shopping...
Publicerat Maj 23, 201411 yr Kaffe, grogg, whisky, vatten, pilsner, vin, svartvinbärssaft, likör? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Publicerat Maj 24, 201411 yr Molkom har gott fika. I alla fall sist jag var där, först var det goda fikat i någon ullbod men sen hade det flyttat till ett fik längre upp på den gatan. Det var fortfarande gott Mvh / Johannes
Publicerat Maj 24, 201411 yr Kaffe, grogg, whisky, vatten, pilsner, vin, svartvinbärssaft, likör? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Ssss, bara skryt! Groggbasen, whiskyn och likören kommer säkert allt sammans från samma badrum/pannrum...
Publicerat Maj 24, 201411 yr Ssss, bara skryt! Groggbasen, whiskyn och likören kommer säkert allt sammans från samma badrum/pannrum... Qvarnhill har varit i Värmland förut märker jag
Publicerat Maj 24, 201411 yr Författare Jo jag har varit i värmland förut jag med... men den gången va det en tvåliters "absolutvodka som alldrig verkade bli mer än halvtom trotts att vi jobbade hårt på att tömma den i flera dar... kom sen på att värden med fyllde på den i grannens garage.... Va inne i "stan" nu och lämnade dottern på folkhögskolan. Nu tillbaka på borserudsvägen.. jävla va ont i svanket jag fått av sängskrället... kollat gpsen, verkar va 3 mil till närmsta kärringaffär.... förresten behöver jag köpa nytt spö. Finns det nån fuske/jaktbutik härikring?
Publicerat Maj 24, 201411 yr Karlstad fiske och fritid på Norrstrand är en bra affär. Bara att köra under E18 när du kommer från Molkom, första vägen höger förbi donken och vänster före rondellen. Norra allén 21
Publicerat Maj 24, 201411 yr Författare Detta är en populär post. Blä!!! Köpcenter... guds straff till alla män...
Publicerat Maj 24, 201411 yr Författare Nu fick jag mig ett gott skratt... frun frågade om JAG tittat på en klänning till dottern...
Publicerat Maj 24, 201411 yr Jag tror att skolan är bra och inte så långt från Karlstad. En bra jaktaffär finns i Deje. Du kan åka över Butorp (finns ett litet fisketjärn där) nv och sedan v och ta klarälvsdalen söderut. Där finns fin natur och har du tur så får ni kanske se en varg. Men det finns mycket att se beroende på intresset.
Publicerat Maj 25, 201411 yr Qvarnhill har varit i Värmland förut märker jag ÄR 75% Värmlänning så ja, jag vet hur det funkar!