Publicerat Maj 25, 201412 yr I höst har jag tänkt att inte vara fast i ett jaktlag för att jaga älg utan tänkte försöka frilansa lite. Jag har 2 gråhundar. en 3 årig hane som är jaktprovsmeriterad och som jagar underbart bra på stora marker då han har ett rejält sök! sköt 9älgar på 12 jakter i höstas(inga dubbléer), drar det iväg hänger han gärna på. Har även en 1 åring på injagning men som visat gott gry! det är dock 3 åringen som ska jagas med när det gäller! Jag är själv 22 år och är boende i Järvsö Hälsingland! mitt i sverige. åker gärna 30 mil för bra jakt men vill då ha åtminstone 2 dagars jakt! hanen jagar älg i första hand men skäller gärna gris och lodjur om det inte finns älg! Björn är inte intressant så behöver du/ ni en hundförare för någon/ några helger hör gärna av dig på PM med ditt telefonnummer så kan vi talas vid!. Har inget köttanspråk! Sent from my iPhone using Tapatalk