Publicerat Maj 30, 201411 yr Någon som använder den här i kombination med Icom Prohunt Basic och Peltor Sportac? http://www.netonnet.se/art/telefon/radio--kommunikation/jaktradio/tillbehr/icom-earhangerpeltor/191857.7001/ Skulle behöva nåt liknande, denna kostar 499:- på ovanstående prylmånglarsida. Yay or nay?
Publicerat Maj 30, 201411 yr Jag köpte en Commaster mic som passade min radio och peltor kåpor för 249:- på xxl.se, dock så hade den inte längre men hittade på andra sidor.
Publicerat Maj 30, 201411 yr De där är nog helt okay.. jag använder en lite kraftigare handenhet och har kopplat på polisens öronsnäcka i stället för den där svarta mojen som man hänger över örat. Man måste vara klar över att de här handenheterna är förbrukningsmaterial, sällan jag får dem att hålla mer än två max tre år..
Publicerat Maj 30, 201411 yr Författare Jaså, men är det ett "utbytessystem" eller måste man meka dit en ny när den lägger av? Köper hur som denna så får tiden utvisa vad det är... tack för svar.
Publicerat Maj 31, 201411 yr du gör inget dåligt köp då jag har den fast till en annan radio funkar klockrent nu i två år dock så lämnar peltors dumma kontakt annat att önska tyvärr då var försiktig när du kopplar ihop dom
Publicerat Maj 31, 201411 yr Funkar. Har haft sönder ett antal men skönt att kunna byta snäcka till kåpor. Har slitit av kabeln på två och brott på en på 2 säsonger. Men har bra ljud. Var billigt i jämförelse mot jaktbutik. S.