Publicerat Maj 31, 201412 yr Provade att gå in på tråden" matthias varg tror jag den hette får detta medelande http://www.jaktsidan.se/ipb/index.php?showtopic=47953&view=getlastpost Är det nåt nytt som jaktsidan börjat med ? är det inte menigen att medlemmar ska kunna gå in o läsa Trådar som ligger på forumet ??
Publicerat Maj 31, 201412 yr Den tråden ligger i modarean och kan alltså endast ses, läsas och svaras i av oss moddar. Knepigt att ni ens ser att den finns skulle jag säga, för mig veterligen så ska inte medlemmarna se vilka ämnen som skapas där inne.
Publicerat Maj 31, 201412 yr Författare Jo som vilken annan tråd så kan man se vilka som skriver i tråden m,m men kan inte läsa innnehållet i tråden så sett,, Därför jag ställde frågan ,, tänkte det var nåt nytt på gång på forumet, Man kan även se ämmnen som nu mattivarg före det var det 338 som ståd på tablån om jag inte minns fel..
Publicerat Maj 31, 201412 yr Möjligtvis är det nytt att trådarna där inne syns för övriga om än de inte är läsbara, men det får Niclas isf kika på. Mig veterligen ska de inte synas för medlemmarna alls.
Publicerat Maj 31, 201412 yr Aha, inte i forumet alltså Det var en ny "papperskorg" som hade blivit felkonfigurerad. Vi försöker spara alla raderade inlägg och trådar för att kunna återställa om något raderas av misstag och dessa syns inte i forumet. En ny sådan var lite snedkonfigurerad men det fixas nu. Tack för att ni noterade "buggen"