Publicerat September 19, 201411 yr Jag fattar inte hur du får till det så bra... Kan inte vara att du har gjort ett par genom åren?
Publicerat September 26, 201411 yr Författare Tackar Kul att du gillar den. Coatingen Har Martin Lind gjort.Ja jag har hållt på sen 1990 så jag har tränat några år Seved
Publicerat September 26, 201411 yr Tackar Kul att du gillar den. Coatingen Har Martin Lind gjort. Ja jag har hållt på sen 1990 så jag har tränat några år Seved Jo, att du har hållit på ett tag vet jag. Har ju tittat på knivar i tråden i några år. Dock är jag fråvarande i perioder. Har Kimmo lagt av? Har inte sett några trådar med hans namn som trådstartare på länge... Bläddrade några sidor bakåt, men såg inget...
Publicerat September 27, 201411 yr Författare Jo, att du har hållit på ett tag vet jag. Har ju tittat på knivar i tråden i några år. Dock är jag fråvarande i perioder. Har Kimmo lagt av? Har inte sett några trådar med hans namn som trådstartare på länge... Bläddrade några sidor bakåt, men såg inget... Japp några år har det blivit nej då Kimmo är i full gång Han är mest på Facebook, är du reggad där så hittar du honom. Seved
Publicerat September 28, 201411 yr Författare Facebook.... Nä, jag tillhör gruppen "VVF". Aha ok Seved
Publicerat September 28, 201411 yr Författare Ha ha bara hört talas om den ha ha Jag är synerligen omedlem där är jag rädd Seved
Publicerat September 28, 201411 yr I VVF? En mycket förnuftig grupp VVF. Och mindre utsatt för otyg..
Publicerat September 28, 201411 yr Författare I VVF? En mycket förnuftig grupp VVF. Och mindre utsatt för otyg.. Hm vet inte om jag kan hålla med där . Jag har faktiskt haft hjälp av dom. Men en del kanske råkat illa ut o det är ju tråkigt Man får nog tänka på vad man lägger ut, om man verkligen vill det. Seved
Publicerat September 29, 201411 yr En bekants dotter blev blåst på en del pengar. Någon hade kapat ett konto... Blåst kan manbli överallt, tyvärr. Som jag ser det så är fb för stort... Tur att det finns valmöjligheter.