Publicerat Juni 5, 201412 yr Är det någon som vet vart man kan få tag i hålspets/varmint ammo till 22 hornet ? Har kollat runt lite men har svårt att hitta, tacksam för svar
Publicerat Juni 6, 201412 yr Enda jag kommer på är nog rws jagd-match från jaktcenter i Kalix. Men den står det "not for hunting" på har jag för mig, vad det nu ska betyda. telefonskrivet
Publicerat Juni 6, 201412 yr Men iofs duger kanske de flesta blyspetsarena som varmintammo? telefonskrivet
Publicerat Juni 6, 201412 yr Jag har sett Winchester hålspetsar från fabrik, men vem som har vet jag ej. Fråga Mad Mike, vet att han använder dem.
Publicerat Juni 6, 201412 yr På walter borg sa de att de fick in nån varmintvariant men det kunde ta allt från nån månad till ett par år innan de fick leverans... Tror det var nån v-maxladdad patron. Dock skulle jag nog inte sätta min lit till att de får in den ;-) telefonskrivet
Publicerat Juni 6, 201412 yr Författare Hornady 35 grains V-max helt ok laddning. /Christian Vet du någon som säljer den?
Publicerat Juni 6, 201412 yr Hornady 35gr v-Max är nog svårt till omöjligt att hitta i landet innan WB får leverans,det kan dröja dock. Jag köpte allt dom hade för ett år sedan och inga nya har kommit än. Winchester hålspets är nog lättare men det tarvar ett gediget sökande i butiker eller tips härifrån. /Mike