Publicerat Juni 7, 201412 yr Ja man har ju läst att 22 hornet kan vara lite kinkig och idag fick jag känna på det då jag sköt först winchester blyspets För att sedan skjuta Remington blyspets Men det var skoj ändå :-) telefonskrivet
Publicerat Juni 7, 201412 yr Författare Ja, ska bara flytta 90 mil först :-D men väl på plats i Luleå skall all uppdämd jaktlust ut! telefonskrivet
Publicerat Juni 7, 201412 yr Min BRNO accepterar bara Sellier & Bellot, har testat annan ammo men den gick inte lika bra i bössan. Älskar kalibern 22 Hornet.
Publicerat Juni 7, 201412 yr Författare Min BRNO accepterar bara Sellier & Bellot, har testat annan ammo men den gick inte lika bra i bössan. Älskar kalibern 22 Hornet.Ja det är kärlek här också trots pris och känslighet :-D telefonskrivet
Publicerat Juni 7, 201412 yr Remington 22Hornet ammo skjuter inte bra i någon bössa. Min 22Hornet skjuter tätt med allt utom den. /Mike
Publicerat Juni 7, 201412 yr Författare Remington 22Hornet ammo skjuter inte bra i någon bössa. Min 22Hornet skjuter tätt med allt utom den. /Mike Ante mig men det var slut på widforss där de har winchesters och nån annanstans i närheten av Stockholm har jag inte hittat hornet-ammo :-( får hoppas widforss får in en sändning snart, det var iaf beställt när jag var där i veckan.telefonskrivet