Publicerat Juni 16, 201412 yr Fick syn på en gammal torkställning som någon hade slängt och direkt så förvandlades den till ett duvgömsle i mitt huvud. Åkte förbi biltema och köpte mattsvart sprayfärg på vägen hem då den var vitt innan och det kändes som att det lyste om den. Camonätet hade jag liggande hemma så det var bara att måla direkt och provmontera. Blev rätt så smidigt tycker jag själv. Vad tycker ni?? Återstår bara att testa det i augusti!! Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Publicerat Juni 17, 201412 yr Jag skulle lägga till ytterligare två lösa pinnar, så att man kan trycka fram och ut nätet framtill, genom att göra en öppning i nätet, minst en skallhöjd ner så skapar man en möjlighet att komma upp ur gömslet och skjuta utan att skapa skugga och bryta linjen, vilket ger fåglarna anledning att skygga. Bortsett från det lila så är det ett bra projekt. /Christian
Publicerat Juni 17, 201412 yr Författare Jag skulle lägga till ytterligare två lösa pinnar, så att man kan trycka fram och ut nätet framtill, genom att göra en öppning i nätet, minst en skallhöjd ner så skapar man en möjlighet att komma upp ur gömslet och skjuta utan att skapa skugga och bryta linjen, vilket ger fåglarna anledning att skygga. Bortsett från det lila så är det ett bra projekt. /Christian Det var en bra idé. . Får kika på det. Tanken jag hade var att lägga lite grenar emot för att bryta av formen på gömslet lite.
Publicerat September 15, 20169 yr Sånt här gillar jag skarpt. man tar lite vad man hittar i gömmorna å gör nått användbart av det!