Publicerat Juni 16, 201411 yr Båda hundarna och jag har abstinens ingen jakt än på ett tag inte en ett litet eftersök eller dösök. Suck livet känns tråkigt just nu men lite positivt bara ca 6v kvar till 1 augusti. /Reine
Publicerat Juni 17, 201411 yr Jo det är jobbigt n just nu när jag var ut i skogen söndags ville jag bara släppa hunden så det är tungt nu
Publicerat Juni 17, 201411 yr Båda hundarna och jag har abstinens ingen jakt än på ett tag inte en ett litet eftersök eller dösök. Suck livet känns tråkigt just nu men lite positivt bara ca 6v kvar till 1 augusti. /Reine Men du har ju lönnmördat gris på löpande band senaste tiden...
Publicerat Juni 18, 201411 yr Författare Förvisso men det räknas ju inte som "riktig" jakt det är ju skyddsjakt. Det är ju inte så tillfredsställande varken förig eller hundarna. /Reine
Publicerat Juni 18, 201411 yr Men du har ju lönnmördat gris på löpande band senaste tiden... jaså.. nu kommer de fram hörde de rycktet ända hem till mig
Publicerat Juni 18, 201411 yr Jag far till hägn med mina. Om de gör så mycke för dem vet jag inte? Men man får höra hund! Smäller lite dåligt bara S.
Publicerat Juni 18, 201411 yr Ja fast vi tjuvstartade grävlingjakten igår. Vi hade en liten tanig parvel som troligen blivit moderslös. Inget naturligt beteende när den går på en vall mitt i dagsljuset och man kan gå ända fram till den utan att den sticker. Så vi satte på munkorgen på Reines lilltik och hon fick skälla nån minut innan vi sköt den.
Publicerat Juni 18, 201411 yr Detta är en populär post. Det är ju såhär års man är som närmast att mista livet. När man först cyklar med hunden förbi en hel hord grisar ute på fältet för att sedan möta en katt mitt på vägen. Då är det inte långt ifrån att man rycks rakt ner i diket med huvudet först, livsfarligt!
Publicerat Juni 19, 201411 yr Författare jaså.. nu kommer de fram hörde de rycktet ända hem till mig Behövde ju grill gris till sommaren;-);-);-) /Reine
Publicerat Juni 25, 201411 yr Det är ju såhär års man är som närmast att mista livet. När man först cyklar med hunden förbi en hel hord grisar ute på fältet för att sedan möta en katt mitt på vägen. Då är det inte långt ifrån att man rycks rakt ner i diket med huvudet först, livsfarligt! då får du cykla här ute hos mig...här finns det inga grisar... fast det skiter jag i för har ingen mark