Publicerat Juni 23, 201411 yr Hej. försöker få ett ac aggregat att kyla till 8+ istället för 16 som är lägsta temperatur för tillfället. ställer man det utomhus i 20+ så levererar det ungefär 7+. är det någon som provat.
Publicerat Juni 23, 201411 yr Jag försökte också få en firma att göra det och tydligen gick det men livslängden förkortades dramatiskt så det var ej värt det.
Publicerat Juni 24, 201411 yr Varför inte köpta ett riktigt aggregat? Brukar gå att få tag i aggregat från nedlagda mackar eller lanthandlar för rätt lagom pengar. Kontakta lite kylfirmor och luska lite.
Publicerat Juni 28, 201411 yr Han jag jobbar åt har provat med ett AC aggregat i kylrummet och det fungerade inte. Nu monterar han in en kylanläggning istället.
Publicerat Juni 28, 201411 yr Coolbot fungerar fint, mitt kylrym är ca 22-24 m3 och coolbots största aggregat kyler till 3,5 grader när det är som allra varmast på sommaren. Kan verkligen rekomenderas med tanke på priset. Tror jag gav 10.000 för det.