Publicerat Juni 28, 201411 yr Hej! Lägger in en länk till en prova på dag på mål upp till 1100m i Hajom, Skene. Kom gärna med förslag och synpunkter! http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=81&t=185628 Mvh Sem
Publicerat Juni 29, 201411 yr Författare Kan det vara så illa att det inte finns en enda intresserad på Jaktsidan, men 25-talet på grannkanalen? Hoppas inte det, kanske många är medlem i båda…. Det går i alla fall bra att komma med förslag och önskemål här, även om tråden är på Rs! Mvh Sem
Publicerat Juni 29, 201411 yr Detta är en populär post. INtressant och nästgårds så det ligger ju bra till. Men tiden.... September/oktober.... Då jagar man ju all ledig tid.... Åtminstone jag.
Publicerat Juni 29, 201411 yr Nog för att jag gillar riktigt långa håll men i slutet av september jagar jag på gotland och i början av oktober i blekinge så tiden ligger inte helt rätt för de flesta av oss här. /Mike
Publicerat Juni 30, 201411 yr Låter klart intressant. Inte allt för drygt avstånd vilket är ett plus. //