Publicerat Juni 30, 201412 yr Imorgon drar det nya jaktåret igång med nya friska tag. Jag har satt några krav på mig själv inför detta året som jag måste göra annars så är det snart dax att svetsa igen vapenskåpet och vända jakten ryggen. Någon mer än jag som har stora förhoppningar inför jakten 2014/2015? Skickat från min GT-I9105P via Tapatalk
Publicerat Juni 30, 201412 yr Jodå klart man har förhoppningar eftersom detta blir mitt första jaktår så blir det väl extra stora
Publicerat Juni 30, 201412 yr Härligt med ny säsong. Det enda jag inte har förhoppningar om är älgjakten eftersom man bor mitt i värmland.
Publicerat Juni 30, 201412 yr Har alltid förhoppningar o förväntningar, iår så ska jag ha semester sen slutat av aug och in i sep så man verkligen kan jaga.
Publicerat Juni 30, 201412 yr Detta är en populär post. Märker ni någon skillnad? Allt flyter ändå ihop.. Min ända önskan, är att jag och hundarna får vara friska, och jaga så mkt som vi hinner och kan. Sen vilket år det är spelar juh ingen roll efter att man fyllde 20...
Publicerat Juli 1, 201412 yr Hade ett jäkligt fint år förra året, inte lika många jaktdagar som året innan men desto bättre kvalité. Detta år har stora förväntningar på sig, hunden är i sina bästa år, jag har fått tag på riktigt fina jaktmarker och bra jaktkamrater så känner att detta kan bli ett riktigt bra år.
Publicerat Juli 7, 201412 yr Jaktåret kan inte ha fått en bättre start! 2 rävvalpar skjutna hittills, hoppas bara att man får ett par tre vuxna efter den 1/8e innan bockjakten drar igång den 16e så man kan skjuta en bock med gott samvete. Det var otrolig skillnad i storlek och utveckling på dessa valpar? den första vägde precis över 2kg, tik och hade börjat fälla valpälsen. andra från igår var verkligen valp och riktigt liten ca 1,5kg också tik.