Publicerat Juli 1, 201412 yr Aa som ni ser har jag tänkt att skriva min process på min uv ove Börjar med när jag precis skar huvudet av han och tapade provisorisk tape Tapen ska jag byta ut när fogskummet verkligen har torkat Sedan så stoppade jag i ett rör i honom och fogskummade. Här har jag precis lagt fasanfjädrarna på ryggen. Och här är min början på magen. Lägg in mer bilder under tidens gång Vill även tacka MJS för billiga fjädrar
Publicerat Juli 2, 201412 yr Bara de roliga kvar då. Lägg tid och limma tätt. Ta ut den och ställ den och backa och titta efter blänk. S.
Publicerat Juli 2, 201412 yr Författare Bara de roliga kvar då. Lägg tid och limma tätt. Ta ut den och ställ den och backa och titta efter blänk. S. Japp ska bli Men va tycker du nurå? När du guidat så mkt?
Publicerat Juli 2, 201412 yr Författare Farsans gamla knäskydd funkar bra som halsfyllning när fogskummet dampar
Publicerat Juli 2, 201412 yr Författare http://img.tapatalk.com/d/14/07/03/pamyrera.jpg[/img Ett litet smakprov ;-)
Publicerat Juli 3, 201412 yr Författare Snyggt arb. [emoji2] Den ser ju nästan ut som ett självporträtt. [emoji3] Nä så ful är jag inte men man tackar
Publicerat Juli 3, 201412 yr Författare Inte det? Jag vet inte. Haha nä inte riktigt så lurvig [emoji106]
Publicerat Juli 3, 201412 yr Får man ett självporträtt på dig så kan man jämföra o se om det finns någon likhet på er?
Publicerat Juli 3, 201412 yr Här har du haha Kom inte säg att det inte finns några likheter för ni ser lika vilda o rufsiga ut bägge två.
Publicerat Juli 3, 201412 yr Författare Kom inte säg att det inte finns några likheter för ni ser lika vilda o rufsiga ut bägge två. Haha okej då jag ger mig [emoji13][emoji214]
Publicerat Juli 3, 201412 yr Författare Då har uven blivit klar tog ett antal timmar men de var värt det tyckte själv att den blev väldigt bra o hoppas den kommer funka tack för alla braiga kommentarer